Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد مصدومان پرسپولیس برای کادر فنی این تیم نگران کننده است

هنوز مشخص نیست در پایان بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر چند بازیکن دچار مصدومیت شوند و سهم پرسپولیس از این مصدومیت ها چند بازیکن خواهد بود.

به گزارش طرفداری، در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس بعد از یک سال تمرین، سفر و مسابقه فرصت این را پیدا کردند تا یک هفته استراحت کنند اما نفرات ملی‌پوش همچنان درگیر اردو، تمرین، سفر و مسابقه هستند و با تداوم این وضعیت پس از پایان بازی ها به باشگاه خود بازخواهند گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این که در این مدت دو بازیکن پرسپولیس نیز دچار مصدومیت شده و این احتمال وجود دارد برای بقیه سرخ پوشان نیز اتفاقی شبیه آن چه برای کامیابی نیا و وحید امیری رقم خورده، رخ دهد.

در این میان تنها بازیکنی که احتمال مصدومیتش بیشتر از بقیه بازیکنان است، محمدحسین کنعانی زادگان است. مدافعی که همین الان نیز با درد و مصدومیت بازی می کند و در پرسپولیس نیز کادر پزشکی این تیم قبل از هر بازی تلاش زیادی می کرد این بازیکن با درد کمتری تمرین کند.

همین موضوع باعث نگرانی کادر فنی پرسپولیس شده و یحیی گل محمدی نگران است بازیکن مصدوم بعدی تیمش محمدحسین کنعانی زادگان باشد.

 

بیشتر بخوانید:

محمدحسین کنعانی زادگان در وضعیت زرد تیم ملی فوتبال

65 کارت زرد برای تیم ملی فعلی

 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با مهدی محمد نبی: هر بازیکنی به قلیچ خانی می خورد چپ می کرد؛ صفایی فراهانی بهترین بود احتمال اعتصاب بازیکنان استقلال طی روزهای آینده برد دراماتیک ترکمنستان مقابل لبنان به نفع تیم ملی ایران منچسترسیتی با انتقال قرضی گابریل ژسوس به یوونتوس مشکلی ندارد ستارگان رئال مادرید تهدید کردند: کونته بیاید ما نیستیم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمدحسین کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان گفت که بابت جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی کشورمان خوشحال است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمئونه اینزاگی سرمربی اینترمیلان در بخشی از نشست خبری خود بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر ساسالو با اشاره به جذب مهدی طارمی و زیلینسکی برای فصل آینده گفت: طارمی به صورت بازیکن آزاد از پورتو به تیم ما می‌آید. او بازیکنی مهم در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود و گل‌های زیادی زده است. از جذب طارمی خوشحالیم.

وی ادامه داد: زیلینسکی نیز بازیکن خیلی خوبی است و می‌تواند به تیم ما کمک کند. از حضور این بازیکن نیز خوشحال هستم. باشگاه از بابت جذب این دو بازیکن شایسته قدردانی است.

پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند