Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@08:27:18 GMT

عملکرد شورای پنجم در حوزه های مختلف قابل دفاع است

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۶۰۵۴

عملکرد شورای پنجم در حوزه های مختلف قابل دفاع است

ودیعی گفت:عملکرد ما طی چهار سال گذشته در حوزه های مختلف به ویژه حوزه ایثارگران قابل دفاع است و در رسانه‌ها و مناظره‌های مختلف برخی از این ابعاد بازگو شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد حسین ودیعی» امروز(۱۹ خرداد) و در نطق پیش از دستور یکصد و سی و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، افزود: عملکرد ما طی چهار سال گذشته در حوزه های مختلف به ویژه حوزه ایثارگران قابل دفاع است و در رسانه‌ها و مناظره‌های مختلف برخی از این ابعاد بازگو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون ویژه ایثارگران شورای شهر مشهد با بیان اینکه در دوره پنجم در حوزه کمیسیون ایثارگران فعالیت‌های بسیاری انجام شده است، اظهارکرد: تکمیل آسایشگاه جانبازان پارک ملت با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و اختصاص دو دستگاه خودرو با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، احداث و تکمیل باغ‌موزه دفاع مقدس و تخصیص اعتبار به این حوزه بخشی از این اقدامات بوده است.

 

وی تصریح کرد: همچنین نام‌گذاری صد‌ها معبر به‌ نام شهدای گران‌ قدر و اختصاص تخفیف‌ها و بخشودگی‌های مختلف در حوزه شهری برای ایثارگران عزیزاز دیگرفعالیت‌های انجام‌شده در این دوره بوده است.

 

ودیعی به اقدامات انجام شده در حوزه اقتصادی و پروژه های مشارکتی اشاره و خاطرنشان کرد: در این دوره پروژه‌های زیادی راه‌اندازی شد که نما و منظر شهری را اصلاح کرد.

 

رئیس کمیسیون ویژه ایثارگران شورای شهر مشهد اضافه کرد: همچنین طی چهار سال گذشته پروژه‌های اقتصادی و سرمایه گذاری را از رکود خارج کردیم و پروژه‌های مشارکتی بسیاری نیز به سرانجام رساندیم که برای این حوزه ۲۳ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص‌ یافته است.

 

وی گفت: در حوزه بازآفرینی نیز برای رفاه شهروندان مشوق‌های بازآفرینی و سرمایه‌گذاری تعریف شد که نتایج آن سال‌های آینده برای مردم مشخص خواهد شد و برهمین اساس می‌توانم بگویم کارنامه قابل دفاعی داریم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: جلسه علنی شورای شهر مشهد حمل و نقل عمومی قابل دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران اعلام وصول شد

به گزارش خبرنگار مهر، «علی کریمی فیروزجایی» عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس، طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران را اعلام وصول کرد.

کد خبر 6092210 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • ابداع صفحات خورشیدی خم شونده و قابل شستشو 
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران اعلام وصول شد
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند