Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «کوروش محمودیان» روز چهارشنبه در نشست توجیهی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر گیلانغرب و سرمست در سرسرای اجتماعات ارشاد اسلامی شهر گیلانغرب، افزود: نامزدهای انتخاباتی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دادن وعده های انتخاباتی توجه کنند و وعده هایی که قابلیت عملیاتی شدن را ندارند به مردم ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را وظیفه همه مسوولان دانست و گفت: وظیفه کلی و مشترک همه ما اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب در ادامه اظهار داشت: تمام اقدام ها و تخلفات انتخاباتی توسط عوامل اجرایی نظارتی و بازرسی رصد می شود و همه عوامل در تلاش هستند تا شرایطی فراهم شود که رقابتی سالم را شاهد باشیم.

او از نامزدهای شورای شهر خواست از هرگونه اقدامی که قومیت ها را تحریک نماید و یا موجب تخریب نامزدها شود خودداری کنند.

محمودیان ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی در شهرستان نامزدها این موضوع را هم در برنامه‌های تبلیغاتی خود لحاظ کنند زیرا اگر پروتکل ها را رعایت نکنیم همه آسیب می بینند و همه ی زحمات مجموعه هایی که این مدت برای مقابله با کرونا داشتند به هدر خواهد رفت.

او گفت: تعداد ۲۵ شعبه اخذ رای در سطح شهر گیلانغرب و چهار شعبه در شهر سرمست به منظور اخذ رای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر گیلانغرب و سرمست در نظر گرفته شده است.

به گفته وی ۴۶ نامزد در شهر گیلانغرب و۲۱ نامزد در شهر سرمست در انتخابات با هم رقابت می کنند.

فعالیت‌های تبلیغاتی رصد می‌شود

رییس دادگستری گیلانغرب هم در سخنانی با اشاره به اینکه ستاد پیشگیری از جرم با هدف پالایش و رصد مداوم اقدام ها و فعالیت‌های انتخاباتی و پیشگیری از جرایم انتخاباتی در دادگستری این شهرستان تشکیل شده است از ایجاد ۲ شعبه ویژه در دادسرا و دادگستری به منظور رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی خبر داد.

«نورالدین صفری» افزود: به جرایم انتخاباتی با سرعت دقت و قاطعیت رسیدگی و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: سلامت انتخابات و حضور حداکثری مردم هدف اصلی این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی در سطح کشور است و نامزدها باید ضمن پرهیز از هرگونه تخریب و تبلیغات منفی قانون انتخابات را با دقت مطالعه کنند.

او اضافه کرد: تخلفات فقط متوجه کاندیداها نبوده و تخلفات هواداران و خانواده های آن ها هم به نام کاندیداها نوشته خواهد شد و امید است همه عوامل بتوانند از توان و ظرفیت های لازم برای ایجاد شور و نشاط در برگزاری انتخاباتی سالم نهایت استفاده را کنند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از۷۲ هزار تن جمعیت  دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ گیلانغرب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی تبلیغات انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ گیلانغرب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ گیلانغرب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی تبلیغات انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهر گیلانغرب دوره انتخابات اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد