Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی(فهما) به تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت دهه کرامت در استان پرداخت.

«محمد هادی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز به تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت هفته کرامت در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان پرداخت و اظهار داشت: ستاد فهما طی سال‌هاي اخير با همراهي نهادهاي ديني و فرهنگي كشور؛ توفيق خدمت به آستان ملكوتي اولاد كرام حضرت موسي بن جعفر عليهما السلام در بستر زماني دهه كرامت را پيدا كرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی(فهما) خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز دهه كرامت از بيست و دوم خرداد ویژه برنامه های مختلفی با هدف تحقق تحقق شعار محوري دهه كرامت بويژه موضوع خدمت كريمانه و گره گشايي از امور مردم مبتني بر سيره و سنت حضرات معصومين عليهم السلام در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بهره مندي از محتواها و توليدات مكتوب و چند رسانه اي بارگذاري شده در سامانه هاي اعتاب مقدسه، توجه مضاعف به بزرگداشت مناسبت هاي مهم اين دهه به ویژه ولادت حضرت فاطمه معصومه و ولادت امام رضا عليه السلام و همچنین اطلاع‌رساني فعاليت‌هاي جاري دهه كرامت از طريق پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني و روابط عمومي دستگاه متبوع نیز در اولویت کاری ستاد فهما استان است.

هادی نیا حمايت از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در برگزاري آيين های مذهبی دهه کرامت در قالب سامانه بچه های مسجد را یادآور شد و گفت: استفاده حداكثري از فضاي مجازي با توجه به اقتضائات دوران شيوع ويروس منحوس كرونا و برگزاري تمامي برنامه‌ها در تمامي سطوح (از ملي تا محلي) براساس مصوبات ستاد ملي كرونا و قوانين حاكم بر رنگ بندي‌ها نیز مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر ستاد فهما آذربایجان شرقی گفت: تولید محتوای رسانه ای در فضای مجازی و خبرگزاری شبستان، نشر و انعکاس احادیث رضوی به منظور ترویج سبک زندگی آن حضرت، همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با دفتر آستان قدس رضوی و معرفی کتاب در خصوص زندگانی و سیره حضرات معصومین در طرح شنبه های کتاب از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

وی همکاری و مشارکت کانون های مساجد استان در اجرای مسابقه کتابخوانی رضوی، انجام خدمات کریمانه و تهیه و تحویل بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند به رسم اهل بیت(ع)، همکاری در اجرای جشنواره مردمی کرامت آستان مقدس حضرت معصومه(ع) و اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» با هدف تجلیل از نخبگان فعال در عرصه های مختلف مسجدی همزمان با دهه کرامت را از دیگر برنامه های ستاد فهما آذربایجان شرقی برشمرد.

هادی نیا افزود: با توجه به تقارن دهه كرامت با انتخابات، از ظرفيت گروه هاي سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد در طرح ملي "آواهاي كريمانه" استفاده خواهد شد که در هر کانون با ثبت اجراهای خود در سامانه بچه های مسجد می تواند از امتیاز رویداد ملی فهما بهره مند شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی(فهما) در پایان خاطرنشان کرد: عموم کانون های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی استان می توانند جهت اطلاعات بیشتر از برنامه های ستاد استانی به پورتال bachehayemasjed.ir  و یا azarsh.fahma.org مراجعه و یا با شماره تلفن 33339006 داخلی 112و 105 در ارتباط باشند.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمد هادی نیا جشن های دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد ویژه برنامه آذربایجان شرقی مساجد استان ستاد فهما مدیر ستاد دهه کرامت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد