Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز( ۱۹ خرداد) از شرکت زراعی دشت ناز ساری وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۹خرداد) در بازدید از شرکت زراعی دشت ناز (سهامی خاص) از شرکت های تحت پوشش هلدینگ کشاورزی و دامپروری فردوس پارس، وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیش از ۶ دهه سابقه فعالیت در حوزه های مختلف کشاورزی و بیش از سه دهه سابقه فعالیت در حوزه دامپروری در مرکز مازندران فعال است، ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه، خواستار توجه بیشتر دولت به بخش های تولیدی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه درمازندارن به شعار سال مبنی بر «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»، افزد: امید است در راستای تحقق شعار سال، شاهد گسترش بیش از پیش سطح فعالیت این شرکت باشیم و تلاش نمائیم موانع پیش روی تولید را از میان برداریم.

 

وی همچنین  ضمن گفتگو با مدیر و کارکنان این شرکت در خصوص مشکلات سر راه این واحد تولیدی، اظهار کرد: تولید یکی از ضرورت های امروز کشور است و باید همه برای تقویت بخش تولید بسیج شوند.

به گزارش شبستان، شرکت زراعی دشت ناز با اشتغال حدود ۶۰۰ نفر به طور مستقیم و ۳۰۰۰ نفر به طور غیر مستقیم، به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین  شرکت های  تولیدی برتر در بخش کشاورزی و دامپروری در ۶۰۰۰ هکتار از اراضی مازندران با مجموع تولید سالیانه حدود ۱۰۰ هزار  تن محصولات  کشاورزی  و دامپروری مشغول فعالیت می باشد.

 

مجتمع شیر و گوشت مهدشت شرکت دشت ناز، بزرگترین واحد پرورش گاو شیری در شمال کشور با جدیدترین تکنولوژی های تولید در فرآیندهای مختلف پرورش گاو شیری و یکی از ۱۰ واحد بزرگ کشور در این حوزه  می باشد. در حال حاضر این مجتمع با ۶۵۰۰ راس دام و ۳۰۰۰ راس دام مولد و تولید سالیانه حدود  ۳۵ هزار تن شیر خام، مشغول فعالیت می باشد.

 

 شرکت زراعی دشت ناز با احداث بزرگترین و پیشرفته ترین گلخانه هیدروپونیک یا کشت بدون خاک پلاستیکی و پلی کربنات کشور با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در زمینی به مساحت ۵ هکتار در فاز اول و ۵ هکتار در فاز دوم و ظرفیت حدود  ۴۰۰۰ تن سبزی و صیفی جات در سال، گام هایی بلند و موثر در راه رسیدن به  اقتصادی پویا و استفاده از  تمامی ظرفیت های منطقه ای و ملی برداشته است .     

           

 این شرکت بزرگترین تولید کننده برنج خالص در کشور با تولید ۱۷۵۰ تن شالی در سال از ارقام بازار پسند و پر محصول در سطح ۳۱۰ هکتار  است.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه درمازندران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تحقق شعار سال دامپروری رفع موانع تولید کشاورزی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور

هودیانی  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور گفت:  مهمترین ارقام کشت شده در منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است. هودیانی گفت بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم آبی از سطح ۳۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت. وی پیش بینی کرد امسال بیش از ۱۱ هزار تن از این محصول برداشت شود.

هودیانی افزود: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صددرصد اراضی گندم کشت شده در بمپور بصورت قراردادی کشت شده است و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.

بمپور از شمال به بخش‌های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور