Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:11:14 GMT

انتخابات فرصت سرنوشت‌سازی برای کشور است

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۶۷۳۸

انتخابات فرصت سرنوشت‌سازی برای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تویسرکان با تأکید بر برخورداری از روحیه جمعی، آن را برای انسان مرتبه‌ای از کمال دانست و با تاکید بر اینکه ما مسوولان موظفیم جامعه را در راستای رشد و پویایی کمک کنیم اظهار کرد: مردم به دین مسوولانشان هستند؛ پس همه ما مسوولان نقش مرجع داریم و تاثیرگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دغدغه اجتماعی مسوول باید بر دغدغه فردی آن اولویت داشته باشد اضافه کرد: انسان موجودی اجتماعی است؛ به طور حتم انسان برخوردار در جامعه غیر برخوردار نمی‌تواند زندگی کند.

امام جمعه شهرستان تویسرکان با اشاره به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا افزود: دشمن با سرمایه‌گذاری کلان درصدد القای این موضوع است که انتخابات پیش رو اثری در حل مشکلات جامعه ندارد و باید مراقب این دسیسه بود.

وی انتخابات ریاست جمهوری را یک فرصت سرنوشت‌ساز برای کشور دانست و تصریح کرد: البته شورای شهر و روستا هم در رشد و توسعه همه‌جانبه جامعه بسیار مهم هستند همانگونه که چهار سال در شهرستان تجربه آن را داشتیم؛ بنابراین همه باید بر انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری همتی ویژه داشته باشیم.

موحدی در ادامه سخنانش نحوه برخورد مسوولان با مردم و ارائه درست خدمات را امری مهم خواند و تصریح کرد: نوع رفتار، منش و گفتار ما مسوولان برای جامعه فرهنگ‌ساز است برهمین اساس مدیران و کارگزاران باید بر نحوه برخورد خود با ارباب رجوع مراقبت و توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ و تدین در شهر سرکان دست نخورده است از حضور گردشگر و توریست با وضعیت نامناسب ظاهری در این شهر گلایه کرد و خواستار مدیریت این مهم شد و گفت: شان و جایگاه جامعه اسلامی باید حفظ شود، حداقل‌ها را باید رعایت کنیم ستاد امر به معروف و نهی از منکر و فرماندار شهرستان به این موضوع دقت داشته باشد.

دادستان تویسرکان نیز با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی روسای ادارات و نامزدهای انتخابات گفت: نباید به هیچ وجه برای تبلیغات از امکانات دولتی استفاده شود، این کار عین تصرف غیر قانونی در اموال دولتی و جرم است.

علی بهادری بالا بردن امیدواری مردم در کشور را در گرو اطلاع‌رسانی اقدامات صورت گرفته دانست و با اشاره به خطبه‌‌ای از امام علی(ع) با این مضمون که «شما نمی‌توانید مثل من باشید؛ اما مرا یاری کنید با درست عمل کردن» افزود: مدیر خوب از نگاه حضرت باید مجهز به علم و دانش، تجربه، حسن تدبیر و سعه صدر، شایستگی و کفایت، نظم، خوش‌رویی، تواضع، فروتنی و استقامت باشد.

وی اضافه کرد: مدیران باید بسترهای فسادزا را در درون ادارات شناسایی کنند و بر کارمندان خود تسلط داشته باشند و به آن‌ها آموزش‌های لازم داده شود در این صورت خدمتگزاری به نحو احسن و رضایت مندی مردم رخ خواهد داد.

دادستان شهرستان تویسرکان با تاکید بر اینکه مسوولان باید با جدیت، تلاش بیشتر و جهادی و انقلابی عمل کنند بیان کرد: شما مسوولان باید خیلی مراقب باشید چراکه زیر ذره بین مردم هستید.

انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه شهرستان تویسرکان انتخابات 28 مرداد فرماندار شهرستان تویسرکان رسول حسینی علی بهادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشترک اعضای هیئت وزیران به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

رئیس جمهور در این مراسم طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

وی در خصوص انتخابات ۱۴۰۲ افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • ساعت‌های سرنوشت‌سازی پیش روی مذاکره‌کنندگان در قاهره است
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • ورزش صبحگاهی در شهر تویسرکان
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند