Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تسلیت اسحاق جهانگیری در پی درگذشت حجت الاسلام محتشمی پور/ برگزاری مجازی نمایشگاه تمبر محیط زیست ایران/ تصویری از سفر رئیس مجلس به ایلام

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

حسن عابدینی کارشناس مسائل سیاسی پستی را مرتبط با مناظره انتخابات منتشر کرد و باور قلبی به مدیریت مشارکتی را رمز دستیابی به تحول و پیشرفت  معرفی کرد

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری در حساب شخصی خود، از تسویه مطالبات پیمانکاران، گندمکاران و پاداش خدمت بازنشستگان پیش از اتمام دولت دوازدهم خبر داد.

شهره پیرانی همسر شهید هسته‌ای شهید رضایی‌نژاد تصویری از خانواده‌های شهدای هسته‌ای که صبح امروز اقدام به تزریق واکسن فخرا کردند، را منتشر کرد.

محمد میرزایی معاون سیاسی خبرگزاری فارس در توئیتی، از دستور آیت‌الله رئیسی مبنی بر ممنوعیت چاپ و نصب بنرهای تصاویرش در ستادهای مردمی خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت حسن عابدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان