Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: مهمترین هدفم ترویج ورزش های زورخانه ای بعنوان مظهر پهلوانی و جوانمردی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مهرعلی باران چشمه در یک رقابت نفسگیر پیروز شد تا رئیس ۴ سال آتی این فدراسیون لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باران چشمه در پایان انتخابات اظهار داشت: از حسن انتخاب، اعتماد و محبت اعضای محترم این فدراسیون صمیمانه متشکرم. با کمک همین دوستان ادامه ماموریت خواهیم داد و از آقای جوهری هم بابت تلاش‌هایش متشکرم و از ایشان هم استفاده می‌کنیم. برنامه‌های ما جمعی و مشورتی‌ست و بدون تردید به حمایت هیات استانی و ورزشکاران و مربیان خواهیم پرداخت.

در ادامه مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی برگزار شد و باران چشمه رییس جدید فدراسیون ورزش های زورخانه ای در مجمع سالیانه این فدراسیون گفت: مصمم هستیم که از همین امروز بر اساس تقویم ورزشی حرکت خود را آغاز کنیم و برای تحقق اهداف و برنامه ها، همراهی و هم افزایی هیات های استانی را نیاز داریم.

رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: بودجه سال ٩٩ برای این فدراسیون، بودجه کمی بود اما وزارت ورزش و جوانان برای سال ١٤٠٠ بودجه خوبی را مصوب کرده و از طرفی با کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی هم ارتباط گرفتیم و معتقدم برای اجرای برنامه ها کمبود بودجه نخواهیم داشت.

سردار باران چشمه یکی از مهمترین اهدافش در فدراسیون را توسعه و ترویج این ورزش به عنوان مظهر جوانمردی و پهلوانی دانست و اظهار داشت: سلطانی فر هم تاکید دارد که فرهنگ پهلوانی و مرام جوانمردی در ورزش کشور ترویج شود که با برنامه و قدرت این هدف را محقق خواهیم ساخت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی باران چشمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، شهرکی رئیس هیات ورزش زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: هر ساله گرامیداشت هفته ورزش زورخانه ای، مراسمی با حضور پهلوانان و پیشکسوتان این ورزش در زاهدان برگزار می‌شود.
در این مراسم ورزشکاران به اجرای آئین‌های ورزشی باستانی در گود زورخانه پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • پهلوان بودن واژه ایست بینهایت