Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@08:23:42 GMT

اینستاگرام صفحه آیت‌الله علم‌الهدی را بست

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۷۰۶۰

اینستاگرام صفحه آیت‌الله علم‌الهدی را بست

شبکه اجتماعی اینستاگرام پس از حذف چند پست از صفحه آیت‌الله علم‌الهدی در این شبکه اجتماعی، صفحه نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی را مسدود کرد.

به گزارش قدس آنلاین، شبکه اجتماعی اینستاگرام پس از حذف چند پست از صفحه آیت‌الله علم‌الهدی در این شبکه اجتماعی، صفحه نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی را مسدود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه اجتماعی پیش‌تر نیز مطالب مربوط به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و مقاومت را به بهانه رعایت نکردن پروتکل‌های خود، حذف کرده بود.

اینستاگرام ظهر امروز با حذف مطلب مربوط به رحلت علامه مصباح یزدی و چند پست دیگر که ارتباطی با موضوعات مقاومت نداشت، این صفحه را مسدود کرد.

این اقدام و پیشینه اقدامات محدودکننده گردانندگان جهانی فضای مجازی آن‌هم پیش از انتخابات جمهوری اسلامی و غرض‌ورزی‌های پیدا و پنهان آنان، نمی‌تواند خللی در بازگویی حقیقت ایجاد کند.

مردم عزیز می‌توانند اخبار مربوط به آیت‌الله علم‌الهدی را از صفحات ایشان در پیام‌رسان‌های داخلی به نشانیAlamolhoda_com@ دنبال کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اینستاگرام آیت الله علم الهدی آیت الله علم الهدی شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان

جهانبخش نوکانی  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از تعداد کارت های مسدود شده ۲۴۹ کارت سوخت بنزین و ۴۱ کارت نفتگاز در استان کردستان به علت عرضه خارج از شبکه مسدود شده است.

 مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای کردستان با بیان اینکه ۷۰ درصد مسدودیت‌ها مربوط به رانندگان تاکسی می‌باشد در ادامه افزود: ۵۰ درصد مربوط به شهرستان مریوان است.

وی افزود: از ابتدا سال جاری تا کنون ۶۳۸ بازدید از جایگاه‌های سوخت در سطح استان انجام شده است.

مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای استان کردستان گفت: از ۲۵ دی سال گذشته تاکنون ۲۳ میلیون لیتر نفتگاز در قالب طرح فول باک در مرزهای استان عرضه شده است.

نوکانی از ۲۳۸ هزار و ۵۶۶ لیتر تخلف بنزین صورت گرفته در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند