Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی عصر چهارشنبه در ویژه برنامه انتخاباتی که از شبکه استانی هامون پخش شد، اظهار داشت: ایران را باید با ایران شناسی، هنرش، طبیعتش و قدمت تاریخی اش شناخت.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با وحدت و همدلی مردم عزیز و با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و دور هم کردن تمام اقوام ایرانی به سرانجام رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد سیزدهمین دوره انتخاباتی ریاست جمهوری بیان داشت: سرنوشت صندوق‌های رأی را مردم تعیین می‌کنند، با قیام سوم دولت ما می‌خواهد وحدت ملی به وجود آورد / قوم گرایی باید کنار گذاشته شود.

وی گفت: برای رسیدن به ایده‌های بزرگ استانداران دولت اقدام و عمل باید از خود همان استان انتخاب شوند،

وی ادامه داد: مروم استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های ویژه ای هستند، به دور از پارتی بازی و قوم گرایی از نخبگان استفاده خواهیم کرد.

رضایی تصریح کرد: کمک می‌کنیم از طریق امکانات پژوهشی با مدیران همفکری خواهیم کرد، ما با همه توان دولت اقدام و عمل در کنار هم مشورت خواهیم کرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: علاوه بر یارانه ۴۵۰ هزار تومانی ایجاد اشتغال و نهضت خانه سازی راه اندازی خواهیم کرد.

وی افزود: با ۱۰ درصد آورده مردم خانه دار خواهند شد و ۹۰ درصد وام بانکی به آنها تعلق خواهد گرفت، وثیقه وام بانکی سند مالکیت منزل مسکونی است که قراره ساخته شود.

رضایی گفت: حفظ کرامت انسانی مهمترین اولویت دولت اقدام و عمل است، و تلاش ما بر این است با کمک و حمایت‌های مردمی صورت پذیرید.

وی بیان داشت: کسب و کارهای خانگی را توسعه خواهیم داد و با اختیارات اجرایی به استان سیستان و بلوچستان یک ایالت اقتصادی ایجاد خواهیم کرد.

رضایی با اشاره بر اینکه باید از مدیران بومی استفاده شود، افزود: در زابل، زاهدان، سراوان و ایرانشهر مدرسه زمام داری احداث خواهیم کرد.

وی گفت: در موضوع حق آبه سیستان و افغانستان شخصاً ورود خواهم کرد تا حوزه سیستان از این معضل نجات پیدا کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: انتقال آب دریا به سایر شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه‌های دولت ما است.

وی گفت: مرز مشترک چابهار به هندوستان، زابل به افغانستان، سراوان به پاکستان نیازمند ساماندهی و برنامه ریزی منسجم است.

وی ادامه داد: راه اندازی رسانه بلوچی در مرکزی صداوسیمای سیستان و بلوچستان در دستور کار دولت ما است / معادن عظیمی در استان وجود دارد که با یک برنامه ریزی مناسب می‌توان توسعه اقتصادی به جود آورد.

استان سیستان و بلوچستان در حوزه صنایع دستی قدمت تاریخی دارد و رونق صنعت گردشگری لازمه توجه ویژه است و از سرمایه گذاران حمایت خواهیم کرد.

تبییض در این استان باید پایان پیدا کند و برادری و برابری اولویت بندی شود، با همدلی و همراهی می‌توان پیشرفت اقتصادی و فرهنگی ایجاد کنیم.

کد خبر 5231190

منبع: مهر

کلیدواژه: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صداوسیمای سیستان و بلوچستان زاهدان محسن رضایی انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی ایلام اردبیل عکس استانها انتخابات شورای شهر و روستا اراک مجلس شورای اسلامی استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، شهید آیت الله سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بود که ششم اردیبهشت ماه سال گذشته این عالم ربانی در یکی از بانک‌های بابلسر استان مازندران مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت