Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@03:17:53 GMT

دفاع برادر ادن هازارد از انتقادات شدید اسپانیایی‌ها!

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۷۲۰۵

دفاع برادر ادن هازارد از انتقادات شدید اسپانیایی‌ها!

تورگان هازارد معتقد است انتقادات شدید از برادرش چندان هم بی ربط نیست.

به گزارش "ورزش سه"، جمعه و با یک سال تاخیر یورو 2020 شروع خواهد شد و 24 تیم برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر وارد رقابت خواهند شد. تورنمنتی که یک ماه به طول می انجامد.

ماه پیش روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک اسامی 26 بازیکن را برای یورو 2020 اعلام کرد که در آن نام ادن هازارد هم دیده می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره گران قیمت و همیشه مصدوم رئال، اخیرا توانسته ریکاوری کند و در چند بازی تیمش نیز به میدان رفت. تردیدهایی در مورد حضور هازارد وجود داشت ولی در نهایت نام او وارد فهرست شد.

 

 

 

 

هازارد گران قیمت ترین بازیکن تاریخ رئال است ولی از همان روزهای ابتدایی بحث اضافه وزن او باعث انتقادات شدید رسانه های اسپانیا شد و سپس یازده مصدومیت متوالی باعث شده تا او هرگز از زیر فشار رسانه های اسپانیا خارج نشود. برخی به او لقب بدترین خرید تاریخ رئال را هم داده اند.

 

 

 

 

تورگان هازارد برادر ادن هازارد که در دورتموند بازی می کند، در واکنش به انتقادات گسترده اسپانیایی ها از برادرش گفت:« رسانه های اسپانیایی معمولا سختگیر هستند و به خصوص از بازیکنان گرانقیمت، توقعات بالایی دارند. این را در مورد دیگر بازیکنان مشابه ادن هم دیده ایم. معتقدم انتقادات چندان هم بی ربط نبوده چرا که ادن قابلیت های فراوانی دارد که هنوز نتوانسته آنها را در رئال نشان دهد. اسپانیایی ها به خوبی می دانند که ادن چه بازیکن بزرگ و باکیفیتی است و به شخصه امیدوارم بتواند فصل بعد این را در رئال هم نشان دهد.»

 

 

 

 

بودن زیر سایه ادن:« مزیتش این است که رسانه ها به خصوص وقتی مصدوم شدم، خیلی روی من تمرکز نکردند و در موردم به اندازه ادن حرف نزدند. فصل قبل برای اولین بار بود که مصدوم می شدم و نمی دانستم چطور باید به میدان برگردم. باید یاد می گرفتم چه زمانی 100 درصد آماده ام و توان برگشتن دارم. برای من هم مثل ادن سال سختی بود ولی با وجود اینکه خیلی کم بازی کردم ولی در مجموع با دورتموند روزهای خوبی داشتیم و فاتح جام حذفی شدیم. این اولین افتخار تیمی من بود.»

 

تورگان هازارد رئال مادرید ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تورگان هازارد رئال مادرید ادن هازارد ادن هازارد رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان

لوپتگی شانس خوبی برای حضور روی نیمکت روسونری دارد

طرفداری | خولین لوپتگی، سرمربی اسپانیایی احتمالا سرمربی میلان می شود. 

به گزارش لوکا بیانکین از گاتزتا دلو اسپورت، خولین لوپتگی گزینه اصلی و محبوب سران میلان برای هدایت این تیم به حساب می آید. تماس های روسونری با لوپتگی مداوم است و سران باشگاه ایتالیایی نگرش او در مذاکرات را دوست داشته‌اند.

میلان به دنبال گزینه‌ای است که با جوانان خوب کار کند و بدون تحمیل کردن دیدگاه خود در نقل و انتقالات، در تصمیمات سهیم باشد. لوپتگی ویژگی های مدنظر میلان را دارد و او با وجود داشتن پیشنهادی بهتر از وست هم، اولویت خود را به روسونری داده است. هنوز خبری از توافق نهایی بین طرفین نیست اما سرمربی 57 ساله اسپانیایی از سایر گزینه ها مثل پائولو فونسکا، دومنیکو تدسکو و مارک فن بومل شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت به عنوان جانشین استفانو پیولی دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!