Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:17:58 GMT

طرح انتخاباتی سه به یک در کرج آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۷۲۲۲

طرح انتخاباتی سه به یک در کرج آغاز شد

سرهنگ پاسدار مجید زنجانی روز چهارشنبه در حاشیه نشست مجامع عالی سیاسی اقشار مختلف بسیج که در سالن شهدای کانون شهید سبحانی سپاه کرج برگزار شد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در راستای ابلاغ طرح «لبیک» با محوریت تشویق تمام آحاد مردم به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو، به مدل «سه به یک» رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: به همین منظور با توجه به زمان باقی مانده تا انتخابات و محدودیت و معذوریت هایی که برای برگزاری جلسات کوچک در سطح پایگاه و حوزه ها داریم، به این نتیجه رسیدیم که هفت مجمع بزرگ را برنامه ریزی و اجرایی کرده و اقشار مختلف را درگیر کنیم.

وی گفت: در طرح سه به یک که با نام و یاد سه شهید بزرگوار این ناحیه شهیدان سردار مهدی شرع پسند، احمد آجرلو و یداله کلهر به اجرا درآمده، و در این طرح هر نفر تلاش می کند تا سه نفری را بتواند پای صندوق های رای بیاورد .

زنجانی به عناوین هفت مجمع برنامه ریزی شده اشاره کرد و افزود: مجامع بسیج متخصصین و اقشار، طلاب و روحانیون، رای اولی های دانش آموزی از جمله این مجامع می باشد و با توجه به وضعیت کرونا و امتحانات مجمع رای اولی ها حضوری برگزار نمی شود و رای اولی می توانند از طریق فضای شاد در این مجمع شرکت کنند.

وی ادامه داد: همچنین اولین مجمع فرماندهان ومسوولان معاونت ها و واحدهای ادوار سپاه کرج با حضور فرماندهان سابق رده های این ناحیه و ‌مجمع یگان های امنیتی با حضور گردان های امام علی (ع)، امام حسین (ع) و بیت المقدس و گردان های کوثر خواهران و رده های اطلاعات برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج به برگزاری مجمع بزرگ بسیجیان در ۲۶ خرداد با حضور تمام بسیجیان با تمام قوا نیز اشاره کرد و اضافه کرد: مجمع گروه های جهادی، فرهنگی و اجتماعی نیز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تمام این مجامع بسته به تعداد شرکت کنندگان در سالن شهدا یا حسینیه ثارالله مجموعه فرهنگی شهید سبحانی برگزار می شود، گفت: تجمع هیئات مذهبی کرج نیز ۲۴ خرداد ماه برگزار می شود.

زنجانی افزود: در طرح سه به یک در تلاش هستیم تا هر بسیجی علاوه بر تشویق خانواده هایشان برای حضور در پای صندوق های رای، سه نفر از کسانی را که قصد رای دادن ندارند را شناسایی و در روز رای گیری آن ها را پای صندوق های رای ببرند.

وی تصریح کرد: مجموعه شهید سبحانی را به عنوان دوکوهه کرج در نظر گرفتیم و دوستان مجهز به موضوعات می شوند و روز انتخابات به خط می زنند و حماسه ای بزرگ خلق می کنند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ کرج سازمان بسیج مستضعفان استان البرز پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ کرج سازمان بسیج مستضعفان انتخابات ۱۴۰۰ کرج سازمان بسیج مستضعفان استان البرز برگزار می شود سه به یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ