Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون امور استان‌های شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در کشور گفت: ستادهای آیت الله رئیسی، کابینه احتمالی آینده نیستند و ستادها بر اساس تکلیف در حال فعالیت هستند و دنبال سهم خواهی نیستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   خرم‌آباد، هرچه به روزهای پایانی تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نزدیک‌تر می‌شویم فضای شایعات، تخریب و دروغ پردازی توسط رسانه‌های غربی و اتاق جنگ روانی برخی کاندیدا در کشور نیز شدیدتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به طور هماهنگ هدف تمام تخریب‌ها و شایعات رسانه‌های غربی و اتاق‌های جنگ روانی داخلی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی است و متأسفانه حمله‌های ناجوانمردانه شدیدی علیه این کاندیدا مورد اقبال مردم انجام می‌شود.

بعد از وحدت و اتحاد کم سابقه احزاب و گروه‌های مختلف اصول گریان، مستقل‌ها و حتی برخی گروهای اصلاح طلب در حمایت از آیت الله رئیسی، اتاق جنگ روانی کاندیدای رقیب با طرح مسائلی سعی در اختلاف و انشقاق در این وحدت دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس: "رئیسی" مدیری پاکدست و باصداقت است / دولت مدیریت غلط ‌زندگی مردم را مخدوش کرد‌رئیس ستاد ‌رئیسی در استان اردبیل: باج‌دهی در دولت رئیسی به مافیای قدرت غیرممکن است / دروغ‌ و تهمت‌‌ دیگر خریدار نداردآیت‌الله مجتهد شبستری: آیت‌الله رئیسی در مناظره با متانت رفتار کرد

یکی از مسائلی که برای تخریب آیت الله رئیسی مطرح می‌کنند این است که ستادهای انتخاباتی وی و کابینه احتمالی آینده، سهم خواهی است. چون وحدت با احزاب و گروه‌ها نتیجه‌اش سهم خواهی از کابینه آینده است و در نتیجه  کابینه احتمالی آینده ناهمگون و سهمیه‌بندی شده است. 

برای پاسخ به این مسئله سراغ محسن منصوری، معاون امور استان‌های شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در کشور رفتیم تا دیدگاه و نگاه آیت الله رئیسی به این مسله را تشریح کند. 

پاسخ جالب معاون استان‌های ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در کشور، در مورد نگاه رئیسی به مسئله ستادها و کابینه احتمالی آینده را در کلیپ زیر ببینید:

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کابینه احتمالی آینده آیت الله رئیسی سهم خواهی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است

معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت بیان کرد: فهرست انتخاباتی شورای وحدت منحصراً از طریق وب‌سایت و کانال‌های رسمی این شورا منتشر خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، احسان محمدحسینی معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت طی بیانیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به اصول حرفه‌ای و پرهیز از ایجاد شائبه و جلوگیری از انتشار شایعات بی‌اساس برای هموطنان عزیز و رسانه‌های کشور، ارائه هرگونه فهرست انتخاباتی منتسب به شورای وحدت در هر خبرگزاری و یا پایگاه خبری و فضای مجازی، فاقد اعتبار است.

فهرست انتخاباتی شورای وحدت منحصراً از طریق وب‌سایت و کانال‌های رسمی این شورا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • طعنه هاشمی‌طبا به رئیسی و کابینه‌اش: فکر می‌کنند روز عروسی‌شان است؛ برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • طعنه سنگین هاشمی طبا به رئیسی و کابینه اش: دائما برای هم نوشابه باز می کنید، فکر می کنید روز عروسی تان است /مغرور به «روز عروسی» نباشید!
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!