Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@09:29:45 GMT

انتخابات 1400

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۷۵۰۴

انتخابات 1400

 سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درخصوص اظهارات برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره گشت ارشاد، گفت: نمی‌توان با شئونات اسلامی و اخلاقی جامعه، بازی کرد. این مسائل نباید برای جمع کردن رأی مورد استفاده قرار گیرد.  در پی پخش اطلاعیه‌ای جعلی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر حمایت خاتمی از یک کاندیدای ریاست جمهوری، یکی از نزدیکان وی تأکید کرد: آقای خاتمی «هیچ اظهار نظری راجع به کاندیداهای انتخابات نکرده است» و «اطلاعیه منتسب به او جعلی و کذب است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 حافظ اسماعیل ملازهی، معاون اداری امام جمعه اهل سنت زاهدان و استاد دارالعلوم در پاسخ به این سؤال که با توجه به دیدار نمایندگان ستاد سیدابراهیم رئیسی با امام جمعه اهل سنت زاهدان، آیا مولوی عبدالحمید در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از کاندیدای خاصی حمایت خواهد کرد یا خیر، گفت: جناب مولوی تاکنون تصمیمی در این حوزه اتخاذ نکرده  و در حال رصد نظرات است.  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور اعلام کرد: طبق پیش‌بینی‌ها و رصد مستمری که ما داریم در شرایط جاری مواجه با یک موضوع امنیت خاصی در زمان انتخابات نخواهیم بود. او درباره پیش‌بینی مشکلات احتمالی گفت که مسئولان وزارت نیرو و مخابرات قول دادند که در ۲۴ ساعت انتخابات هیچ قطعی برق و تلفنی در کشور وجود نخواهد داشت. به گفته وی، در مورد تعرفه‌ها نیز ۱۰ درصد بیشتر از تعداد مشارکت‌کنندگان توزیع شده‌ است.  محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه به نظر هدف اصلی در مناظرات زدن دولت است، یادآورشد که روحانی یک دهم نامزدهای فعلی ریاست جمهوری وعده نداد.  مهدی دوستی سخنگوی ستادهای مردمی حامی سید ابراهیم رئیسی گفت: آیت الله رئیسی به ستادهای مردمی دستور داده به سرعت بنر عکس‌های ایشان از سطح شهرها جمع شود و جلوی هرگونه چاپ و نصب بنرهای جدید تصاویر ایشان هم گرفته شود.  علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مخالف مذاکره نبوده و تنش زدایی در روابط ایران و عربستان را مدنظر قرار می دهد گفت که شرایط را مهیا کرده که ایرانیان خارج از کشور راحت به ایران رفت و آمد داشته باشند.  محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت ما قطار انقلاب را بزرگ خواهد کرد و صندلی برای سوار شدن ایرانیان خارج از کشور هم در نظر خواهد گرفت.  حزب کارگزاران به سعید جلیلی پیشنهاد مناظره خارج از صداوسیما ارائه کرد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «مصطفی سعیدی سیرائی» بود.

مصطفی سعیدی سیرائی، متولد ۱۳۵۸ در روستای سیرا در استان البرز، فرزند شهید و دانش‌آموخته کارشناسی مدیریت و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. او پیش‌تر به عنوان شهردار فردیس و عضو چهارمین دوره شورای شهر کرج انتخاب شده بود.

او مسوولیت‌های مختلفی را در شهرداری کرج تجربه کرده است. از این سمت‌ها می‌توان به ریاست اداره رفاه کارکنان و اماکن عمومی، مدیرعاملی و عضویت در هیأت مدیره شرکت تعاونی اعتبار کارکنان، بازرسی سازمان بازیافت، ریاست اداره حفاظت فیزیکی و ریاست حراست منطقه ۸، معاونت فنی و عمرانی و سازمان اتوبوس رانی شهرداری کرج اشاره کرد.

کد خبر 6089645

دیگر خبرها

  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید