Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پسر عموی کوینسی پرومس وینگر تیم ملی فوتبال هلند، خواستار محاکمه این بازیکن قبل از شروع مسابقات جام ملت‌های قهرمانی اروپا (یورو ۲۰۲۰) شد.

پرومس متهم است که در یک درگیری خانوادگی پسر عموی خود را با چاقو مجروح کرده است.

به نوشته روزنامه هلندی De Telegraaf، پسر عموی این بازیکن خواهان محاکمه بازیکن ملی پوش هلند قبل از شروع مسابقات جام ملت‌های اروپا (جمعه) شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک پرونده جنایی علیه پرومس در هلند به اتهام دست داشتن در یک نزاع  و چاقوکشی تشکیل شده است. جولای ۲۰۲۰ در منطقه آبکودا آبکاده در استان اوترخت، یکی از خویشاوندان این بازیکن ۲۹ ساله در یک نزاع چاقوکشی به شدت مجروح شد. بر اساس گزارش رسانه‌ها، این بازیکن متهم است که با این فرد درگیر شده و او را از ناحیه زانو با ضربات چاقو مجروح کرده است.

پرومس ۱۳ دسامبر دستگیر و ۱۵ دسامبر اعلام شد که او آزاد شده است، اما همچنان در وضعیت مظنون قرار دارد.

وکیل پسر عموی پرومس گفت: "شواهد کافی وجود دارد تا این بازیکن محاکمه شود. دو نفر شاهد عینی وجود دارند. همه مظنونان دیگر این پرونده نسبتاً ساده مدت‌ها است که به دادگاه معرفی شده اند."

این وکیل معتقد است که تصمیم گیری در این مورد به دلیل در پیش بودن مسابقات قهرمانی اروپا به عمد به تعویق افتاده است.

پرومس در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال هلند برای این مسابقات قرار دارد.

قربانی این پرونده تهدید کرده است که در صورت رسیدگی نشدن به این پرونده قبل از شروع جام ملت‌ها، او به دادگاه تجدیدنظر مراجعه خواهد کرد.

در صورت اثبات جرم پرومس، این بازیکن به چهار سال حبس محکوم خواهد شد.

بیشتر بخوانید

ویروس کرونا در اردوی سوئدی‌ها

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش جام ملت های اروپا یورو 2021 پسر عموی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد

باشگاه روستوف ابتدای فصل محمد محبی را با پرداخت ۶۵۰ هزار یورو به باشگاه سانتاکلارا خریداری کرد و با این بازیکن قرارداد سه ساله امضا کرد. ملی پوش استقلالی به تازگی با حضور در یک برنامه تلویزیونی برای بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرد و حال آبی‌ها در صورتی که خواهان بخدمت گیری دوباره این بازیکن هستند باید مبلغ اعلام شده را به حساب روس‌ها واریز کنند.

باشگاه استقلال بر اساس توافقی که با سانتاکلارا امضا کرده بود، می‌توانست با واریز ۶۵۰ هزار یورو به حساب باشگاه سانتاکلارا محمد محبی را قطعی خریداری کند، اما از آنجایی که باشگاه استقلال مبلغ خرید قرضی محمد محبی را به حساب باشگاه پرتغالی واریز نکرد، این باشگاه توافق با استقلال را زیر پا گذاشت و در نهایت این بازیکن را به روس‌ها فروخت.

بر اساس قوانین جدید در فوتبال ایران باشگاه‌های ایرانی برای بخدمت گیری لژیونر‌ها باید آنها را قطعی خریداری کنند.

tags # محمد محبی ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد