Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی معاونت حقوقی رئیس جمهور در خصوص اظهارات سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا متن این توضیحات به شرح زبر است:

در روز دوشنبه مورخ 17خرداد 1400 خبرگزاری مجلس شورای اسلامی(خانه ملت) ، به نقل از آقای حسن نوروزی سخنگوی محترم کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی خبری درخروجی خبرگزاری خانه ملت مبنی بر این که «متاٌسفانه ما در کمیسیون قضایی یک بار معاون حقوقی رئیس جمهور را ندیدیم»منتشر نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به توضیح است که نمایندگان معاونت حقوقی رئیس جمهور در مجلس یازدهم برای بررسی لوایح و یا طرح‌های مطرح در کمیسیون به صورت مستمر و منظم و با توجه به دعوتنامه‌های ارسال شده ، به صورت فعال و با تقسیم کار براساس تخصص حقوقی به منظور ارائه نقطه نظرات کارشناسانه در جلسه‌های کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی شرکت کرده اند که مستندات مربوط به حضور مستمر نمایندگان این معاونت در جلسه‌های کمیسیون مذکور در معاونت حقوقی رئیس جمهور موجود است.

قاعدتاً حضور معاون محترم حقوقی رئیس جمهور در جلسه‌های کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با توجه به جلسات دیگر معاونت حقوقی به ویژه تداخل با جلسات دولت یا کمیسیون های دولت باید با هماهنگی‌های پیشین صورت می‌گرفت که این اقدام از سوی کمیسیون محترم انجام نگردیده است.

بدیهی است که، معاون محترم حقوقی رئیس جمهور با توجه به این که لوایح مهمی از سوی معاونت حقوقی رئیس جمهور، از جمله لایحه شفافیت، لایحه نحوه مدیریت تعارض منافع در انجام وظایف قانونی و ارائه خدمات عمومی، لایحه اصلاح موادی از قانون تجارت در زمینه ورشکستگی، لایحه الحاق یک تبصره به اسناد مربوط به رقبات وقفی، تهیه و تدوین و به مجلس محترم شورای اسلامی ارسال شده است، در صورت قرار گرفتن در دستور کار کمیسیون در جلسه مربوط حضور می یابند. 

ضمناً؛ این معاونت آمادگی خود را جهت حضور در مجلس شورای اسلامی با هماهنگی قبلی و همچنین جهت دعوت از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی جهت تبادل نظر اعلام می کند.

انتهای پیام

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاونت حقوقی رییس جمهوری کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مجلس شورای اسلامی حقوقی رئیس جمهور معاونت حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • دلخوش : عملیات "وعده صادق" به اسراییل فهماند سمبه ایران چقدر پر زور است +فیلم
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس