Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارجام جم انلاین یزد ، محمد علی طالبی در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان یزد با اشاره به طرح توسعه روستایی شهرستان خاتم و پهنه ای که بدین منظور در این شهرستان به تصویب رسیده اظهارداشت: با توجه به اینکه این طرح ها مستلزم توجه مستمرهستند باید ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی پهنه در کارگروه اشتغال، ارزیابی از فرآیند اجرای آن داشته باشیم تا بتوانیم از تجربه ی اندوخته شده در این مسیر، برای سایر شهرستان ها و روستای استان بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی صدور مجوزهای بی نام را یکی از اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال استان دانست وافزود: در این راستا لازم است سرمایه گذاری ها در چارچوب مجوزهای بی نام صادر شده، در اولویت قرار گیرد و دستگاه های اجرایی از صدور مجوزهای بی نام مشابه خودداری کنند.

طالبی با تاکید بر صدور مجوزهای بی نام توسط دستگاه ها مسئول طی 10 روز آینده، گفت: با این اقدام، می توان فراخوان کاملی از مجوز های صادره در استان را به صورت ملی و استانی منتشر کنیم تا ظرفیت های سرمایه گذاری استان معرفی و افراد علاقمند، در استان سرمایه گذاری کنند.

استاندار با بیان اینکه فرآیند صدور مجوزهای بی نام در استان باید مستمر بوده و محدود به مجوزهای صادرشده کنونی نباشد، خاطرنشان شاخت: شاید موارد جدیدی منطبق بر رویکردهای توسعه ای استان در زمینه صنایع کم آبخواه، تولید محصولات پربازده و منطبق بر شرایط زیست محیطی استان و سند آمایش استان پیش آید، لذا باید با مجوزهای بی نام در چنین حوزه هایی صادر شود تا آمادگی سرمایه گذاری در این حوزه ها را داشته باشیم.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرمایه گذاری مجوزهای بی نام اشتغال صدور مجوزهای بی نام سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره تعاون کاشان در نشست خبری به مناسبت هفته تعاون گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون، کالا‌هایی همچون سیمان، گلاب و عرقیات گیاهی، فرش دستبافت، لوله‌های چدنی، پلیکا، مفتول مسی، پی وی سی، میلگرد، لنت ترمز، لبنیات و مواد شوینده از کاشان به خارج از کشور صادر شده است.


حسن اربابی افزود: استرالیا، اسپانیا، انگلیس، سوئد، کانادا، آلمان، روسیه، اتریش، هلند، ژاپن، چین، پاکستان، عراق، آذربایجان، ارمنستان و افغانستان از جمله کشور‌های مقصد کالا‌های صادراتی بودند.


وی با اشاره به پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان گفت: مجموعه ورزشی رفاه کارگران به عنوان یک پتانسیل حوزه ورزش میباشد که در این زمینه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی رفاه کارگران اختصاص پیدا کرده است.


اربابی با اشاره به اینکه میزان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده ۲۲۳ میلیارد تومان بوده است تصریح کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی باید پایدار باشد و از این رو تسهیلات امسال به روستا‌هایی پرداخت می‌شود که برنامه داشته باشند و برای هر اشتغال حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و تسهیلات پرداختی نیز مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.


وی با اشاره به ۶۳ هزار بیمه شده اجباری در شهرستان کاشان ابراز داشت: این تعداد در یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی مشغول به کار هستند که این مهم نشان از وسعت جامعه کارگری و اهمیت حوزه کارگری در شهرستان کاشان است.

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه