Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جعفر طولابی عصر امروز در جلسه توجیهی کاندیداهای شورای شهر این شهرستان، اظهار کرد: در آستانه مهمترین رویداد سیاسی اجتماعی کشور یعنی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هر کدام از این انتخابات‌ها از اهمیت بالایی از نظر جایگاه تشکیلاتی ریاست‌جمهوری و هم تشکیلات شورای اسلامی بر اساس قوانین و وظایف پیش‌بینی شده برای منتخبان برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خرم‌آباد، موقعیت کشور را از نظر شاخصه‌های داخلی و خارجی ویژه خواند و افزود: باید تلاش کرد که انتخابات با حضور و مشارکت بالای مردم توام با سلامت و امنیت انجام شود.

طولابی با اشاره به مشارکت بالای افراد جهت کاندیداشدن برای شورای شهر، گبت: در این دوره شاهد افزایش مشارکت ۱۰ درصدی نسبت به دور پنجم و ۳۵ درصدی نسبت به دور چهارم شوراهای شهر بوده‌ایم.

وی با اشاره به تائید صلاحیت ۲۵۰ کاندیدا برای انتخابات شهرستان خرم‌آباد، زاغه و سپیددشت تصریح کرد: از این تعداد داوطلب، ۲۰۰ نفر برای حوزه شهر خرم‌آباد هستند.

فرماندار خرم‌آباد اظهار داشت:بر اساس قانون فعالیت‌های تبلیغاتی داوطلبان از فردا ساعت ۷ صبح آغاز به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

طولابی از فراهم شدن بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن خبر داد و گفت:  با تلاش مجریان و ناظران، همه فرایندهای برگزاری بر اساس برنامه زمان‌بندی انجام شده و مراحل بعدی نیز ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه تلاش کردیم که همواره انتخاباتی سالم و به دور از هر گونه جانب‌داری برگزار شود، افزود: بدون تردید بر اساس قانون حرکت خواهیم کرد چرا که وقتی مبنا قانون قرار گیرد مردم نیز به همه ارکان انتخابات اعتماد کرده و مشارکت حداکثری صورت می‌گیرد.

فرماندار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی مجریان انتخابات فراهم‌ کردن بسترهای لازم برای انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت حداکثری است
طولابی راه‌اندازی ستادهای تبلیغاتی در محورهای اصلی شهر را ممنوع اعلام کرد و افزود: بر اساس قانون همچنین هر داوطلب در هر منطقه شهرداری قادر به راه‌اندازی یک ستاد خواهد بود

وی بر انجام تبلیغات سالم و رعایت موازین قانونی تاکید و تصریح کرد: در غیر این صورت با بروز تخلف از سوی داوطلبان، عمل انجام شده جرم انتخاباتی محسوب شوده و متخلف از طریق دستگاه‌های ذی‌ربط تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

فرماندار خرم‌آباد با تاکید بر اینکه انتخابات تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد، گفت: سرعت و دقت کار بالا است، ضمن اینکه در دستگاه‌های احراز هویت تغییراتی ایجاد شده، به‌گونه‌ای که جلوگیری از انجام رای تکراری، تعیین سن رای دهنده، مشخص شدن فوتی‌ها و احراز هویت فرد رای دهنده از مزایتی نرم‌افزار به‌روز شده است.

طولابی اظهار داشت: ۱۸۳ مرکز اخذ شعب رای برای انتخابات شورای شهر پیش‌بینی شده و همه نقاط شهر برای این مهم پوشش داده شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات نرم افزار رای کاندیدا فرماندار خرم آباد بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ضیایی صبح شنبه در حاشیه مراسم تقدیر از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در فیروزکوه برگزار شد، ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین «وعده صادق» با اشاره به حضور گسترده مردم به خصوص مردم ولایتمدار فیروزکوه در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که این حماسه بزرگ رقم خورد.

ضیایی با اشاره به کشیده شدن انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین و تهران به دور دوم، گفت: خوشبختانه در دور اول، انتخابات با قوت و قدرت در همه حوزه‌ها برگزار شد و امیدوار هستیم که در مرحله دوم هم شاهد برگزاری انتخاباتی امن توأم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران در خصوص برگزاری دور دوم انتخابات به صورت تمام الکترونیکی عنوان کرد: در مرحله دوم برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس انتخابات به صورت تمام الکترونیک و در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا انتخابات به طور نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک موجب تسریع و تسهیل در فرآیند اخذ رأی و شمارش آرا می‌شود، افزود: امیدوار هستیم که در این خصوص با کسب تجربه‌ای مطلوب، برای برگزاری انتخابات‌های بعدی نیز از این امکان بهره مند شویم.

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران در خصوص صحت انتخابات نیز اظهار کرد: صحت انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان تهران به تأیید شورای محترم نگهبان رسیده است.

ضیایی افزود: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران برای ۱۶ کرسی و دو تن از نامزدها نیز برای رسیدن به یک کرسی مجلس در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

مدیر کل انتخابات استانداری تهران در پایان با بیان اینکه در دوره اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران بیش از ۷۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی حضور داشتند، گفت: خداوند را شاکر هستیم که با وجود همه فشارها توانستیم انتخابات مرحله اول را طبق چهار مؤلفه مورد تاکید مقام معظم رهبری اعم از «امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت» برگزار کنیم و انشاالله برای دوره دوم نیز از تمام ظرفیت‌ها جهت برگزاری باشکوه انتخابات بهره خواهیم گرفت.

کد خبر 6089609

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود