Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون رئیس جمهوری از تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل راه آهن میانه-تبریز خبر داد.

محمد باقر نوبخت در ادامه سفر دو روزه خود به آذربایجان شرقی در حاشیه‌ی بازدید از پروژه راه آهن میانه - تبریز (حدفاصل ایستگاه بستان آباد - خاوران) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی چند سال گذشته سفرهایی برای پیگیری پروژه‌ی راه آهن میانه به بستان آباد و بستان آباد به تبریز انجام داده ایم که فاز اول ( اتصال از میانه به بستان آباد) در آذر ماه سال ۹۸ افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همت ما این بود با توجه به وجود پل طولانی باسمنج بتوانیم حسب قولی که داده بودیم تا قبل از اتمام دولت دوازدهم این پروژه بزرگ که مسیر و زمان را کوتاه می‌کند، به بهره برداری برسد و در این بازدید توافق کردیم که علاوه بر  ۱۵۰۰ میلیارد تومان مبلغ پرداخت شده،  در کمتر از یک هفته  ۱۵۰ میلیارد تومان نیز به صورت نقدی برای تجهیز این ایستگاه پرداخت شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: مقرر شد در تاریخ ۳۱ تیرماه همانند سایر ایستگاه های راه آهن در روز افتتاح این ایستگاه نیز با حضور خانواده های معظم  شهدا قداست خاصی به ایستگاه بخشیده و با حرکت قطار به سمت مشهد مقدس شاهد بهره برداری این  ایستگاه باشیم.

قائم مقام معاون ساخت و توسعه‌ی راه آهن، بنادر  و فروگاههای کشور نیز در تشریح جزئیات این پروژه گفت: تمامی مراحل طراحی، مناقصه، عقد قرارداد و  تملک زمین انجام و  از اوایل سال ۹۹ کارهای اجرایی آغاز شده و در واقع تمامی کارهای انجام شده ماه عسل ۱۵ ماه فعالیت است.

عباس خطیبی ادامه داد: این مکان محدوده منطقه ۹ شهرداری تبریز است و  امکان استفاده مردم تبریز نیز از این ایستگاه وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۴۴ کیلومتر از مسیر بستان آباد - خاوران در اولویت است، افزود: ۱۰۰ درصد از قطعه هفت، ۹۹ درصد از قطعه هشت و ۸۸ درصد از قطعه ۹ پیشرفت داشته است. 

وی گفت: در حال حاضر حدود ۹۶/۵ درصد از زیرسازی، ۶۹ درصد از سایت و ۸۸ درصد از عملیات ایستگاه خاوران پیشرفت داشته است. 

قائم مقام معاون ساخت و توسعه‌ی راه آهن، بنادر  و فروگاههای کشور  اظهار کرد: تمام تلاشمان این است که تا پایان تیر ماه ساخت ایستگاه به اتمام برسد و انتظار داریم ۱۵۰ میلیارد تومان باقی مانده از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته، به حساب ما واریز شود تا بتوانیم با برنامه ریزی های انجام شده پروژه را به اتمام برسانیم  و روز هفتم مرداد که آخرین جلسه‌ی افتتاح پروژه‌های ریلی دولت برگزار خواهد شد، این ایستگاه نیز  افتتاح شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی راه آهن بستان آباد افتتاح خط آهن میانه بستان آباد ۱۵۰ میلیارد تومان راه آهن میانه بستان آباد ی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده گفت: پروژه‌های مصوب جهاد کشاورزی در سال 1402با اعتبار 19 میلیارد و 150 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای اجرا می شودمدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: تملک دارایی سرمایه‌ای در واقع ساخت فضاهای جدیدی است که در آینده تبدیل به سرمایه‌های ملی می‌شوند و منابع تازه‌ای برای دولت‌ها فراهم می‌آورند.

هادی‌زاده افزود: پروژه‌های پیشنهادی جهاد کشاورزی در کمیته برنامه ریزی این شهرستان، شامل احداث سردهنه زراعی، ایستگاه پمپاژ، شن ریزی جاده دسترسی بین مزارع، لایروبی آببندان و کانالهای لاینینگ انتقال آب است.

وی گفت: تاکنون 108 میلیارد و 275 میلیون ریال از این اعتبارات تخصیص یافت و تعدادی از پروژه‌ها به ‌بهره برداری رسید و تعدادی نیز در مرحله انعقاد قراداد و انتخاب پیمانکار برای اجرا است.

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه