Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهم‌ترین اخبار حوادث طی شبانه‌روز گذشته در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

12 فقره سرقت در پرونده سارق

جانشین فرمانده انتظامی خرم بید از شناسایی و دستگیری یک سارق با 12 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سیدرحمان هاشمی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و منازل، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اقدامات پلیسی و بررسی فنی صحنه وقوع جرم، ماموران موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار شدند و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خرم بید با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده متهم به 12 فقره سرقت از اماکن و منازل اعتراف کرد، اظهار داشت: سارق پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: منازل خود را به دوربین مداربسته و قفل‌های سوییچی مجهزکنند.

کشف 3 جسد مجهول الهویه در لارستان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف 3 جسد اتباع غیرمجاز در اطراف یکی از روستاهای شهرستان لارستان خبر داد.

سرهنگ کاووس محمدی اظهار داشت: شب گذشته و در پی اعلام یکی از اهالی منطقه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر پیدایش 3 جسد در اطراف کوه های یکی از روستاهای شهرستان لارستان، بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اجساد کشف شده مربوط به 3 مرد حدودا" 35 ساله می باشد، افزود: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و اجساد متوفیان جهت بررسی و تعیین علت فوت تحویل پزشکی قانونی گردید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس تأکید کرد: اتباع بیگانه برای ورود به کشور از مبادی رسمی و قانونی اقدام کنند و تحت هیچ شرایطی به افراد قاچاقچی معلوم الحال و سوء استفاده گر و وعده های واهی آنان اعتماد و اعتنا نکنند.

انبار 32 میلیاردی احتکار خودرو در اقلید لو رفت

فرمانده انتظامی اقلید از شناسایی یک انبار و کشف 5 دستگاه خودرو احتکار به ارزش 32 میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با اخلالگران اقتصادی، روز گذشته ماموران پلیس امنیت عمومی اقلید از وجود انبار احتکار خودرو در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق به کشف 5 دستگاه خودرو شامل 3 دستگاه جک و 2 دستگاه پژو پارس و هایما که احتکار شده بود شدند.

فرمانده انتظامی اقلید با بیان اینکه ارزش خودروهای احتکار شده برابر نظر کارشناسان، 32 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه مالک به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: سارق کشف جسد احتکار خودرو فرمانده انتظامی فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر از واژگونی یکدستگاه خودرو وانت نیسان حامل سوخت قاچاق و فوت راننده و یک نفر از سرنشینان آن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر مرادی امروز هفتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان بندرخمیر حین گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، به یک‌دستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، خودرو واژگون  و دچار حریق شد و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم و جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد