Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه 19 خردادماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.گ

۱۲ فقره سرقت در پرونده سارق

جانشین فرمانده انتظامی خرم بید از شناسایی و دستگیری یک سارق با ۱۲ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم سید رحمان هاشمی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و منازل، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با اقدامات پلیسی و بررسی فنی صحنه وقوع جرم، ماموران موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار شدند و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خرم بید با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده متهم به ۱۲ فقره سرقت از اماکن و منازل اعتراف کرد، اظهار داشت: سارق پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

او به شهروندان توصیه کرد: منازل خود را به دوربین مداربسته و قفل‌های سوییچی مجهزکنند.

کشف ۳ جسد مجهول الهویه در لارستان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از کشف ۳ جسد اتباع غیر مجاز در اطراف یکی از روستا‌های شهرستان لارستان خبر داد.

سرهنگ کاووس محمدی اظهار داشت: شب گذشته و در پی اعلام یکی از اهالی منطقه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدایش ۳ جسد در اطراف کوه‌های یکی از روستا‌های شهرستان لارستان، بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه اجساد کشف شده مربوط به ۳ مرد حدودا ۳۵ ساله است، افزود: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و اجساد متوفیان جهت بررسی و تعیین علت فوت تحویل پزشکی قانونی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس تأکید کرد: اتباع بیگانه برای ورود به کشور از مبادی رسمی و قانونی اقدام کنند و تحت هیچ شرایطی به افراد قاچاقچی معلوم الحال و سوء استفاده گر و وعده‌های واهی آنان اعتماد و اعتنا نکنند.

انبار ۳۲ میلیاردی احتکار خودرو در اقلید لو رفت

فرمانده انتظامی اقلید از شناسایی یک انبار و کشف ۵ دستگاه خودرو احتکار به ارزش ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با اخلالگران اقتصادی، دیروز ماموران پلیس امنیت عمومی اقلید از وجود انبار احتکار خودرو در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: پس از هماهنگی قضائی ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق به کشف ۵ دستگاه خودرو شامل ۳ دستگاه جک و ۲ دستگاه پژو پارس و هایما که احتکار شده بود شدند.

فرمانده انتظامی اقلید با بیان اینکه ارزش خودرو‌های احتکار شده برابر نظر کارشناسان، ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه مالک به مراجع قضائی معرفی شد.

احشام قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سروستان از توقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف ۴۱ راس گوسفند قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالرسول مجتهدی اظهار کرد: مأموران انتظامی سروستان هنگام کنترل محور‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان حامل احشام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از آن خودرو موفق شدند ۴۱ راس گوسفند قاچاق را کشف و راننده نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی سروستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش احشام قاچاق مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده با پرونده متشکله به مرجع قضائی معرفی شد.

به دام افتادن موبایل قاپ در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای با ۱۴ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در محدوده شمال شهر شیراز توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری "۳۴ جام جم" قرار گرفت.

او گفت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که در ساعت‌های پایانی شب راکب جوان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در حالی که شهروندان مشغول مکالمه تلفنی بوده‌اند اقدام به سرقت تلفن همراه آنان می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌زنی‌های نامحسوس موفق شدند راکب موتورسوار در حالی که قصد سرقت موبایل از یک شهروند داشت را شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۴ فقره موبایل قاپی اعتراف کرد، عنوان داشت: این سارق حرفه‌ای تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

سرقت موتورسیکلت در ارسنجان و کشف در پاسارگاد

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از کشف یک دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از ارسنجان خبر داد.

سرهنگ مصطفی توکلی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی پاسارگاد هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به راکب یک دستگاه موتورسیکلت که در حال طی طریق بود مشکوک شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه و استعلام از سامانه پلیس آگاهی مطلع شدند که موتورسیکلت از شهرستان ارسنجان سرقت و در سامانه پلیس تحت تعقیب است.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد با بیان اینکه سارق سریعا دستگیر و طی تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد، به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد حتما از وسایل بازدارنده و تجهیزات تاخیری برای موتورسیکلت خود استفاده کنند و پلیس را در کاهش جرایم یاری کنند.

دستگیری ۸ نفر از محکومین فراری در آباده

فرمانده انتظامی آباده از دستگیری ۸ نفر از محکومین فراری و تحت تعقیب طی یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی بیان کرد: در پی اجرای حکم قضائی مبنی بر دستگیری محکومین متواری و تحت تعقیب، به جهت حساسیت موضوع و ممانعت از قانون گریزی هنجار شکنان اجتماعی، این ماموریت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس این شهرستان با انجام یک سری کار‌های اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این افراد در نقاط مختلف شهر آباده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه در یک هفته گذشته مأموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه، ۸ نفر از محکومین متواری و تحت تعقیب را دستگیر کردند، گفت: متهمان برای رسیدگی و ادامه سیر مراحل قانونی، روانه دادسرا شدند.

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی و درون خودرو 

فرمانده انتظامی فیروزآباد از شناسایی و دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی و درون خودرو با ۱۶ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و درون خودرو، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات پلیسی و بررسی فنی صحنه وقوع جرم، ماموران موفق به شناسایی ۲ سارق سابقه دار شده و با هماهنگی مقام قضائی آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به ۱۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و دورن خودرو اعتراف و پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شدند.

توقیف پراید و کشف هروئین در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم از توقیف سواری پرایدو کشف ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان جهرم در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک سواری پراید مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی جهرم تصریح کرد: در این رابطه ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی آن شهرستان خبر یک دستگاه موتورسیکلت فقره سرقت از اماکن شناسایی و دستگیری انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی اماکن خصوصی دستور کار پلیس آگاهی تحت تعقیب قرار گرفت معرفی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی

نیروی انتظامی استان یزد یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۴۱۷ گرم هروئین در معده خود جاساز کرده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری زوج سوداگر مرگ قاچاقچی سوخت نقره داغ شد نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی