Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان علیرغم رد صلاحیت‌های گسترده، تنها برای مردم تمام تلاش خود را برای ارائه لیست انتخاباتی به کار گرفت تا صدای مردم در مدیریت شهری را زنده نگه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ناظم زاده سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان شامگاه امروز -چهارشنبه ۱۹ خردادماه- در نشست خبری ستاد اصلاح طلبان اصفهان اظهار کرد: طی جلساتی متعدد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان، تنها برای مردم به این نتیجه رسیدیم که لیستی برای انتخابات شورای اسلامی شهر ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لیست ۱۳ نفره شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان ساعاتی پیش بسته شد. تا پیش از این احتمال می‌رفت که جبهه اصلاحات ایران به دلیل رد صلاحیت‌های گسترده کاندیداهای اصلاح طلب انتخابات شورای اسلامی شهر، قادر به ارائه لیست انتخاباتی نباشد؛ زیرا در در ابتدای بررسی صلاحیت کاندیداهای، تمامی داوطلبان اصلاح طلب توسط هیئت اجرایی و نظارت شهرستان اصفهان رد صلاحیت شده بودند.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان تصریح کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان علیرغم رد صلاحیت‌های گسترده، تنها برای مردم تمام تلاش خود را برای ارائه لیست انتخاباتی به کار گرفت تا صدای مردم در مدیریت شهری را زنده نگه دارد. طی پیگیری‌های مکرر شورای هماهنگی در ابتدا فهرستی ۵ نفره از کاندیداهای اصلاح طلب فراهم شد، در صورتی که جریان رقیب مدت‌ها قبل لیست‌های انتخابات خود را مشخص کرده و تبلیغات زودهنگام انتخاباتی خود را آغاز کرده بود.

ناظم زاده یادآور شد: در حالی که جریان رقیب هفته هاست تصویر کاندیدای ریاست جمهوری منتخب خود در بنرهای تبلیغاتی شورای شهر را در سطح شهر نصب کرده‌، اما جبهه اصلاحات ایران هنوز کاندیدای واحدی در انتخابات ریاست جمهوری ندارد؛ زیرا تمامی کاندیداهای منتسب به این جبهه رد صلاحیت شدند و اینها همه نشان دهنده مظلومیت اصلاح طلبان است.

وی ادامه داد: در حالی که اصلاح طلبان در طی ۴ سال گذشته مدیریت شهری اصفهان را در اختیار داشتند، اما امروز ستاد انتخابات آنها به جای ستادی لوکس، در یک مکان استیجاری با امکانات حداقلی برپا شده است که این موارد نشان دهنده پایبندی ما به آرمان و ارزش‌هایمان است.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان بنا به تعهدی که به مردم دارد، ساعات‌ها برای رسیدن به یک لیست مشترک تلاش کرد و نهایتاً به لیستی دست یافت که می‌تواند از آن به عنوان یک لیست اصلاح طلب دفاع کند؛ زیرا تمامی اعضا این لیست ۱۳ نفره از سوی احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان هستند و میثاق نامه‌ای را امضا کردند که نشان دهنده پایبندی این اعضا به ارزش‌های اصلاح طلبان است.

ناظم زاده افزود: در لیست انتخاباتی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان بر خلاف لیست‌های انتخاباتی جریان رقیب، نقش جوانان پررنگ بوده و حدود ۳۰ درصد با بانوان بسته شده است هرچند که احتمال دارد در آینده حدود ۵۰ درصد از لیست انتخاباتی اصلاح طلبان را بانوان تشکیل دهند؛ زیرا این قشر نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل داده‌اند. این امکان در این دوره از انتخابات به دلیل رد صلاحیت‌های گسترده از ما گرفته شد.

وی تصریح کرد: لیست انتخاباتی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان برآمده از وضع موجود اصلاح طلبان است. ما تنها برای مردم تمام تلاش خود را جهت تشکیل یک فهرست مشترک به کار گرفتیم.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان یادآور شد: فهرست اصلاح طلبان در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان عبارتند از: علیرضا نصر، علیرضا مهدی، کوروش خسروی، شیرین طغیانی، احسان امینی، حسین دهقانی، بیتا جعفری، الهام داوری، احمد سعادت، فرهاد رحیمی، قدرت الله افتخاری، داریوش وکیلی، علیرضا ناظریان.

ناظم زاده ادامه داد: میانگین سنی فهرست اصلاح طلبان در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان حدود ۱۰ سال نسبت به دوره پنجم کاهش یافته است؛ زیرا بر جوان‌تر شدن اعضا لیست تاکید داشتیم.

خبر تکمیل می‌شود...

کد خبر 499567

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخابات شوراهای شهر انتخابات شورای شهر 1400 شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان اصلاح طلبان انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رد صلاحیت های گسترده شورای اسلامی شهر لیست انتخاباتی تنها برای مردم اصلاح طلبان اصلاح طلب ناظم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی اظهار کرد: در دور اول نماینده سه حوزه انتخابیه خراسان جنوبی مشخص شدند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اما در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف کار به دور دوم کشیده شد که دو هفته دیگر برگزار می‌شود.

قناعت ادامه داد: انتظار بر این است که همان حساسیت‌ها و پیگیری‌های دور اول در دور دوم نیز وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه تنور انتخابات در دور دوم باید با مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی گرم بوده ولی از چالش‌های بیهوده پرهیز شود، گفت: همه دستگاه‌ها چون دور اول برای برگزاری یک انتخابات باشکوه پای کار باشند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: سیلاب در زیرکوه و خوسف و درمیان و برخی نقاط بیرجند داشته‌ایم که اگر به زیرساخت‌ها آسیب وارد کرده باید پای کار بهبود آن باشیم تا در روز انتخابات مشکلی به وجود نیاید.

قناعت ادامه داد: نیاز است که در روز انتخابات پیش بینی هواشناسی را نیز مد نظر داشته باشیم و با توجه به وضعیت جوی تدابیر لازم را مدنظر داشته باشیم.

وی افزود: حوزه رسانه و صدا و سیما نیز همچون گذشته انعکاس‌های خوبی در حوزه انتخابات داشته و تنور انتخابات را گرم نگه دارند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: انتظار بر این است که از همان ثانیه‌های شروع انتخابات همه دستگاه‌های مرتبط و شعب آنلاین باشند.

قناعت اظهار کرد: نباید با این استدلال که انتخابات تنها در یک حوزه انتخابیه برگزار می‌شود کار را سهل بگیریم بلکه نیاز است همه دستگاه‌ها پای کار باشند.

وی یادآور شد: در دور اول انتخابات در خراسان جنوبی مشکل امنیتی نداشتیم و انتظار است در دور دوم نیز آمادگی‌های اطلاعاتی و امنیتی لازم وجود داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: امیدواریم و تلاش می‌کنیم انتخابات در فضایی آرام و گرم و با یک رقابت سالم و با حضور باشکوه مردم برگزار شود.

کد خبر 6089553

دیگر خبرها

  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه