Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه سایپا احمدرضا عابدزاده را به عنوان برترین بازیکن قرن فوتبال ایران انتخاب کرد

حسین خوش نظر بعد از فراز کمالوند و محسن بیاتی نیا، یکی دیگر از سایپایی هایی بود که برای انتخاب برترین های قرن مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت. روزی که تیم طرفداری برای ضبط این برنامه به اردوی سایپا در تهران رفت، آب و هوا طوفانی و بارانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حین ضبط برنامه محسن بیاتی نیا بود که باران شروع به باریدن کرد و این برنامه با سرعت بیشتر و در شرایط عجیب ضبط شد. در برنامه سوم حسین خوش نظر مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت اما این برنامه در یک فضای سرپوشیده در اردوی باشگاه سایپا ضبط شد.

سرپرست سایپا و پیشکسوت فوتبال ایران عابدزاده را بهترین بازیکن قرن و کارلوس کی روش را برترین مربی خارجی فوتبال ایران می داند. فرم نظرخواهی تکمیل شده او در انتهای متن گفتگو قرار گرفته است.

سلام و درود می گویم به مخاطبان رسانه طرفداری. با یکی دیگر از برنامه های تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران همراه شما هستیم. مقابل شما حسین خوش نظر، مدیر باشگاه سایپا و پیشکسوت فوتبال نشسته اند. سلام، ممنون که در این برنامه مقابل دوربین طرفداری هستید.

سلام دارم خدمت شما و همکارانتان. در خدمت هستم.

به ترکیب یازده نفره تان فکر کرده اید؟

واقعیت این است که خیلی سخت است. ما در قرن گذشته بازیکنان زیادی داشتیم که می توانند در تیم قرن قرار بگیرند ولی با توجه به شرایط سنی و چیزی که دیده ام در این مدتی که زندگی می کنم براساس آن نفراتم را انتخاب می کنم.

با پست دروازه بان شروع کنیم.

بدون شک احمدرضا عابدزاده.

خط دفاعی چطور؟ دو مدافع وسط.

من بازی محمد پنجعلی را دیده ام و می پسندم. از پرویز قلیچ خانی هم خیلی تعریف شنیده ام که ایشان حتی می توانسته در پست های غیر از مدافع میانی هم بازی کند. طبیعتا ایشان را هم انتخاب می کنم.

محمد پنجعلی و پرویز قلیچ خانی. تقریبا در تیم منتخب ما پرویز خان را در همه پست ها قرار داده اند. دو انتخاب دیگر در پست دفاع داریم.

دفاع راست هم زرینچه خیلی خوب بود هم مهدوی کیا. به خاطر اینکه مهدی مهدوی کیا عمر فوتبالش بیشتر در اروپا بود ایشان را انتخاب می کنم.

یک انتخاب دیگر خط دفاعی را تکمیل می کند. دفاع چپ.

دفاع چپ های زیادی داشته ایم. اصغر حاجیلو، صادق ورمزیار ولی من مجتبی محرمی را در این پست برتر می دانم چون ایشان هم می توانست در پست های مختلفی بازی کند.

یک خط برویم جلوتر. پست هافبک دفاعی.

ما هافبک دفاعی های خیلی خوبی داشته ایم. کریم باقری، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام که هر سه نفر خیلی سخت است انتخاب از بین شان چون واقعا از هافبک دفاعی های خیلی خوب ما بوده اند ولی انتخاب من کریم باقری است.

پست هافبک راست.

هافبک راست علی پروین و مجید نامجومطلق در نظرم هستند. بازی های علی پروین را در سن پایین دیده ام ولی مجید نامجومطلق در دوره خودش یک اعجوبه بود و به نظر من ایشان بهترین هافبک راست هستند.

هافبک چپ چطور؟

در این پست انتخابم حسن روشن است.

هافبک هجومی.

بلاشک علی کریمی.

دو مهاجم می خواهیم تا تکلیف تیم قرن مشخص شود.

مهاجم علی دایی و خداداد عزیزی.

سه بازیکن برتر این تیم؟

احمدرضا عابدزاده نفر اول. علی دایی نفر دوم و پرویز قلیچ خانی.

دو مربی برتر قرن. یک مربی ایرانی و یک مربی خارجی که سابقه کار در ایران را داشته است.

ما مربیان زیادی داشته ایم ولی پرویز دهداری را به خاطر اخلاق، شجاعت و جسارت شان انتخاب می کنم. بهترین مربی خارجی هم که به ایران آمده به نظرم کارلوس کی روش است.

بهترین داور قرن؟

خیلی با ایشان چلنج داشته ام اما نمی توانم پا روی حق بگذارم. علیرضا فغانی.

خیلی شما را اخراج می کرد.

بله درست است. بیشترین چلنج را با ایشان داشته ام، به جز یک بازی بقیه بازی ها مطمئنم حق با من بوده چون کارشناسان هم نظر داده اند ولی واقعا نمی شد از ایشان به سادگی گذشت.

پس مشکل شما با علیرضا فغانی چه بود؟

من فکر می کنم علیرضا فغانی کلا با سایپا مشکل داشت نه شخص من. کلا داوری هایی که برای سایپا گرفته مخصوصا مقابل استقلال و پرسپولیس و اگر بخواهیم از این دو تیم هم جداسازی کنیم به ویژه جلوی استقلال، همیشه متاسفانه از داوری ایشان جلوی استقلال ضررهای بدی دیده ایم.

ولی انتخاب شما به عنوان داور قرن ایشان است.

بله نمی توانم پا روی حق بگذارم.

برترین تیم قرن.

تیم ملی 98 بهترین تیم قرن ما است.

انتخاب پایانی، سه ورزشکار برتر قرن.

غلامرضا تختی نفر اول، روحشان شاد. حمید سوریان نفر دوم و هادی ساعی.

پیش از خداحافظی، ما امضای شما را در پایین این برگه می خواهیم. ممنون از شما، صحبت پایانی با مخاطبان طرفداری را می شنویم.

اولین چیزی که از خدا می خواهم سلامتی تمام مردم عزیزم، کشور عزیزم است. انشالله این بیماری هرچه زودتر شرش را از سر ملت ما کم کند. دومین چیزی که از خدا می خواهم این است که تیم ملی ما در جام جهانی 2022 قطر موفق باشد و در کل اولین و آخرین چیزی که همیشه از خدا خواسته ام این بوده تا عاقبت بخیر شوم.

ممنون از شما و مخاطبان طرفداری که تا پایان این برنامه همراه ما بودند.

فرم نظرخواهی تکمیل شده حسین خوش نظر

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با مهدی محمد نبی: هر بازیکنی به قلیچ خانی می خورد چپ می کرد؛ صفایی فراهانی بهترین بود احتمال اعتصاب بازیکنان استقلال طی روزهای آینده مهدی واعظی در طرفداری: اگر طرفدار تیمی نبودم سمت خدا اجرا می کردم؛ بارها خلاف مواضع استقلال صحبت کردم! لاتزیو و اعلام همکاری با مائوریتزیو ساری با یک توییت جالب ستارگان رئال مادرید تهدید کردند: کونته بیاید ما نیستیم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برترین های قرن انتخاب می کنم حسین خوش نظر قلیچ خانی تیم قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«رضا سپهوند» از حوزه خرم‌آباد به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم‌بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

جریان انقلابی اکثریت را دارد، اگر کسانی انقلابی هستند وارد مجلس شوند و اولویت‌های مهم جامعه را در نظر بگیرند، موجب تقویت امید در جامعه می‌شود.‌

مهم‌ترین موضوعی که باتوجه‌به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده موردتوجه قرار بگیرد، چیست؟

حوزه تخصصی من آموزش و حوزه حقوقی و همچنین بودجه است، تلاش من این است که در کمیسیون بودجه باشم و دغدغه من تخصیص اعتبارات به شکل متوازن در کشور است و نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم صورت گیرد.‌

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون بودجه

مهم‌ترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راهکاری دارید؟

مهم‌ترین چالش اصلی لرستان بیکاری است و راهکار آن هم این است که از اعتبارات دولتی و همچنین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای رفع این چالش استفاده کنیم، زیرساخت‌ها در این رابطه باید فراهم شود.

کد خبر 6086482

دیگر خبرها

  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • خانه ملت محلی برای حزب‌بازی نیست
  • حقوق کارگران و بازنشستگان با تورم همخوانی ندارد
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • رامین حسین پور بهترین آهنگساز فستیوال لس‌آنجلس شد
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست