Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، سازمان عفو بین‌الملل عواقب تصمیم رژیم صهیونیستی برای تعطیل کردن مؤسسه کمیته‌های بهداشتی سرزمین‌های فلسطینی را فاجعه‌بار خواند.

سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد: اقدام اسرائیل در بستن مؤسسه کمیته‌های بهداشتی، پیامد‌های فاجعه‌باری را برای نیازمندی‌های بهداشتی مردم فلسطین خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان عفو بین‌الملل تأکید کرد: این تصمیم اسرائیل وضعیت ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی به هزاران فلسطینی را به‌شدت وخیم می‌کند.

این سازمان ادامه داد: طبق قوانین بین‌المللی، اسرائیل به‌عنوان یک رژیم اشغالگر باید به‌طور کامل به رعایت حقوق فلسطینی‌ها پایبند باشد.

عفو بین‌الملل با تأکید بر عواقب خطرناک این تصمیم رژیم صهیونیستی، از مسئولان آن خواست تا فوراً از تصمیم تعطیلی مؤسسه کمیته‌های بهداشتی صرف‌نظر کنند.

سازمان عفو بین‌الملل با اشاره به جنایت‌های مستمر صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین تأکید کرد: اسرائیل باید به تبعیض‌های روشمند علیه فلسطینی‌ها و سرکوب مداوم آن‌ها پایان دهد.

رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه مقر عمومی مؤسسه کمیته‌های بهداشتی در شهر رام الله را به مدت ۶ ماه تعطیل کرد.

این مؤسسه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعدادی از نیرو‌های اسرائیلی به مقر آن حمله کردند و پس از تخلیه آن، این مؤسسه را بستند.

براساس این بیانیه نیرو‌های رژیم صهیونیستی تمام وسایل موجود در این مؤسسه را تخریب و کامپیوتر‌های آن را مصادره کردند.

این بیانیه می‌افزاید: ارتش اسرائیل در اصلی مؤسسه را با تخته‌های سنگین آهنی مسدود کرد و به کارمندان نسبت به ورود به دفاتر خود هشدار داد.

این مؤسسه اقدامات جنایتکارانه اسرائیل را محکوم و تأکید کرد که این تصمیم در راستای فشار بر مؤسسات بهداشتی فلسطین و خدمت‌رسانی به فلسطینی‌ها اتخاذ شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رام الله عفو بین الملل تحولات فلسطین فلسطین اشغالی سازمان عفو بین الملل رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند

بر اساس اعلام آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) هر روز ۳۷ کودک در غزه بر اثر حملات و بمباران ارتش رژیم صهیونیستی مادر خود را از دست می‌دهند.

به گزارش مشرق، آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با بیان اینکه جنگ در غزه به عنوان جنگ علیه زنان ادامه دارد، افزود: از هفتم اکتبر ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون در نتیجه حملات ارتش [رژیم] اسرائیل علیه ساکنان غزه بیش از ۱۰ هزار زن شهید و ۱۹ هزار زن دیگر نیز زخمی شدند.

آنروا در اطلاعیه ای که امروز در شبکه اجتماعی «ایکس» منتشر کرد، افزود که [ رژیم ] اسرائیل همچنان زنان را در جریان حملات مداوم خود به نوار غزه مورد هدف قرار می دهد و به طور متوسط ، روزانه ۳۷ کودک در غزه مادرانشان را از دست می دهند.

این نهاد بین المللی اضافه کرد که شرایط زندگی در نوار غزه به ویژه برای بیش از ۱۵۵ هزار زن باردار یا شیرده وحشتناک است و آنها در دسترسی به آب و تاسیسات بهداشتی با مشکل مواجه جدی هستند.

ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل همچنان با حمایت آمریکا و اروپا به حملات خود علیه ساکنان نوار غزه ادامه می‌دهد و جنگنده های این رژیم بیمارستان‌ها، ساختمان‌ها، برج‌ها و خانه‌های غیرنظامیان فلسطینی را بمباران و آنها را بالای سر ساکنان ویران می‌کنند.

بر اساس اعلام سازمان ملل متحد، تاکنون حملات مداوم ارتش رژیم اسرائیل علیه ساکنان غزه به کشته شدن ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر و مجروح شدن ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر و آواره شدن حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت نوار غزه شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاهی در ایلات اشغالی
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • شهادت کودکان فلسطینی در حمله رژیم اسرائیل + عکس های دردناک
  • سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند