Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحمانی چهارشنبه‌شب پیش از سخنرانی آیت‌الله ابراهیم رئیسی نامزد ریاست جمهوری در جمع مردم استان خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز اظهار کرد: اکنون مقدم امید مستضعفان و سید محرومان، مجاهد عرصه رفع فقر و فساد و تبعیض، کاندیدای محبوب و مردمی حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را در جمع مردم ولایتمدار خوزستان و دروازه ورود تشیع به ایران یعنی خوزستان قهرمان خیرمقدم عرض کرده و آغاز سفرهای وی از کربلای ایران را به فال نیک می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به آیت‌الله رئیسی اعلام کرد: به نمایندگی از سوی مردم خوزستان، علما، عشایر غیور عرب، لر و بختیاری و دیگر اقوام و اقشار در این استان و آحاد مردم در این خطه ضمن اعلام حمایت از نامزدیتان در انتخابات ریاست جمهوری انتظار می‌رود در صورت انتخاب به‌عنوان رئیس‌جمهور نسبت به رفع محرومیت شهرهای این استان اقدام کنید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحمانی بیان کرد: انتقال آب رودخانه کارون، فقدان آب شرب در بسیاری از شهرها و روستاهای استان، شبکه فرسوده فاضلاب، تناقض عجیب نفت و فقر، استخدام نیروهای غیربومی در صنایع بزرگ و ملی در استان، بالا بودن نرخ بیکاری و همچنین کانون‌های ریزگردها بخشی از مشکلات مردم خوزستان است و امید است با انتساب مسئولان شایسته، انقلابی و شجاع و مردمی و ساده‌زیست همانند خودتان شاهد رفع محرومیت پس از سه دهه در این استان باشیم و دیگر شاهد قصه‌های پر غصه‌ای مانند غیزانیه، نیشکر هفت‌تپه لوله‌سازی و آب‌گرفتگی شهرها با اندک بارانی نباشیم.

کد خبر 5231341

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر مشارکت مردم در انتخابات گرگان سیدابراهیم رئیسی اردبیل ایلام عکس استانها انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید

در ادامه برنامه‌های سفر رسمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی همراه به سریلانکا، چند سند همکاری از سوی مقامات دو کشور و در حضور آیت‌الله رئیسی و «رانیل ویکرمسینگه» در بخش‌های مختلف به امضا رساندند.

آیت‌الله رئیسی صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای سریلانکایی خود قرار گرفت.

رئیس‌جمهور در صدر هیأتی بلندپایه برای سفری یک روزه به سریلانکا رفته است. وزیر نیرو نیز رئیس جمهور را در این سفر همراهی کرده و در این سفر ۳ مگا پروژه حوزه انرژی این کشور شامل انتقال آب، سدسازی و نیروگاه سازی که به دست توانمند مهندسان ایرانی ساخته شده، به بهره‌برداری رسید.

ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» در ۲۳۰ کیلومتری شرق پایتخت این کشور قرار دارد و آیت‌الله رئیسی با همراهی «رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا صبح امروز این پروژه را افتتاح کرد.

ابرپروژه «اومااویا» شامل دو سد به نام‌های «دایرابا» و «پوهولپولا»، نیروگاه آبی ۱۲۰ مگاواتی زیرزمینی، ۲۸ کیلومتر تونل‌های انتقال آب و دسترسی، سه شفت عمودی جمعاً به طول ۸۵۰ متر و ۲۳ کیلومتر خط انتقال برق است. پروژه‌ای که فرآیند ساخت، نظارت و مشاوره آن تماماً توسط شرکت ایرانی انجام شده و هزینه ساخت آن به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار توسط دولت سریلانکا تأمین شده است.

ایران به عنوان یک کشور پیشرو در صنعت آب و برق، جایگاه نخست منطقه را در صدور خدمات فنی و مهندسی در این صنعت دارد و این امر بیانگر دانش و توان بالای فنی و مهندسی متخصصان کشورمان و شرکت‌های ایرانی است.

تلاش متخصصان کشور در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی موجب شده تا ایران در میان پنج کشور برتر سازنده توربین نیروگاهی جهان قرار گیرد و بیش از ۹۱ درصد قطعات موردنیاز صنعت نیروگاهی خود را بومی‌سازی کند.

در این بین رویکرد دولت سیزدهم مبتنی بر توسعه دیپلماسی منطقه‌ای، از مهم‌ترین راهبرد‌هایی است که به ارتقای صادرات خدمات فنی- مهندسی کشور از جمله صنعت آب و برق کمک شایانی کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • تکرار حمایت‌ها و پافشاری دولت رئیسی از بازگشت گشت ارشاد
  • رابطه استراتژیک برای ارتقای امنیت مرزی
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • رئیس جمهور: برای صدور خدمات فنی مهندسی آمادگی داریم
  • اسناد همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • رئیسی: تجارت غیررسمی بین ایران و پاکستان رسمی شود
  • رئیسی: امیدواریم توافقات سفر پاکستان با پیگیری مقامات دوطرف سریع‌تر اجرایی شود
  • آیت‌الله رئیسی وارد قلب اقتصادی پاکستان شد
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد