Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@15:21:47 GMT

میلاد سرلک و عارف غلامی در منامه قرنطینه شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۹۲۱۲

دو بازیکن تازه وارد تیم ملی منتظر جواب تست کرونا هستند.

محمودرضا رضایی، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران از منامه شرایط اردوی تیم ملی را توصیف کرده است.

به گزارش طرفداری؛ رضایی، مدیر رسانه ای تیم ملی درخصوص وضعیت تیم ملی گفت:

تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارد. از اول اردو این شرایط حاکم بود و تیم انسجام خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال تمهیدات فدراسیون و کادرفنی تیم ملی نتیجه داد. پرواز اختصاصی، تمرینات مناسب، کمپ خوب در کیش و ... نتیجه اش هم شد که بازیکنان به دور از استرس یک بازی حساب شده را انجام دادند. همانطور که پیش بینی می شد، یک بازی متفاوت را در برابر بحرین دیدیم. برای اولین بار بحرین را در خاک این کشور شکست دادیم. فلصفه کادرفنی این است که بازی به بازی جلو برویم. الان تمرکز همه روی کامبوج است. درست است که کامبوج با تیم ملی ایران اختلاف زیادی دارد از نظر فنی اما باز هم می دانیم که باید این سه امتیاز را بگیریم و بعد به فکر بازی با عراق باشیم.

شرایط بچه ها بسیار خوب است. همه با هم متحد هستند. چیزی که من در بازی بحرین دیدم، انرژی ای که بچه ها از روی سکو برای بازیکنان داخل زمین می فرستادند، عالی بود. با تمام وجود تشویق می کردند و نتیجه اش را دیدیم.

الان هم وضعیت خوب است. عارف غلامی و میلاد سرلک به ما اضافه شده اند و در قرنطینه هستند و باید منتظر بمانند تا جواب منفی تست های کرونا بیاید. فکر می کنم تا چند ساعت دیگر نتیجه اش مشخص می شود.

هدف فدراسیون و کادرفنی این است که به عنوان تیم اول صعود کنیم. ما در دور اول تنها 6 امتیاز گرفتیم و حریف های مستقیم ما یعنی عراق و بحرین 11 و 9 امتیاز گرفتند. در دور دوم هدف ما همه 12 امتیاز است. جایگاه تیم ملی ایران این است.اینکه گروه های دیگر چه اتفاقی رخ می دهد، زیر ذره بین ما است و رصد کرده ایم اما باز هم فوتبال قابل پیش بینی نیست.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با مهدی محمد نبی: هر بازیکنی به قلیچ خانی می خورد چپ می کرد؛ صفایی فراهانی بهترین بود احتمال اعتصاب بازیکنان استقلال طی روزهای آینده مهدی واعظی در طرفداری: اگر طرفدار تیمی نبودم سمت خدا اجرا می کردم؛ بارها خلاف مواضع استقلال صحبت کردم! لاتزیو و اعلام همکاری با مائوریتزیو ساری با یک توییت جالب ستارگان رئال مادرید تهدید کردند: کونته بیاید ما نیستیم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما در هفته‌هایی که نتیجه خوبی را هم کسب نکردیم فوتبال خوبی را ارائه دادیم، اما در چند هفته اخیر علاوه بر بازی خوب‌مان دو برد هم کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم همین روندمان را ادامه دهیم و در کنار فوتبال خوب‌مان نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم صادقی عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری قبل از تقابل تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر ایران اظهار کرد: در باره بازی فردا مهم‌ترین مسئله انگیزه است که تیم نساجی با توجه به شرایطی که دارد کسب امتیاز در این دیدار را در نظر دارد و ما سعی کردیم بازیکنان‌مان را از لحاظ ذهنی و جسمی آماده کنیم با اینکه سه تا چهار محروم و مصدوم داریم و از نظر من تیم‌مان آماده است. در دیدار فردا به بازیکنان جوان بیشتری فرصت بازی داده می‌شود و حدود چهار بازیکن از تیم‌های پایه و امید در لیست قرار گرفتند که امیدوارم اگر فرصت به آنها رسید بازی خوبی را به نمایش بگذارند. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم و برنده میدان باشیم.

وی افزود: تیم نساجی تیم بسیار خوبی است و به‌خصوص در چند هفته اخیر فوتبال بسیار خوبی را ارائه کرده است، اما ما در هفته‌هایی که نتیجه خوبی را هم کسب نکردیم فوتبال خوبی را ارائه دادیم، اما در چند هفته اخیر علاوه بر بازی خوب‌مان دو برد هم کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم همین روندمان را ادامه دهیم و در کنار فوتبال خوب‌مان نتیجه خوبی هم کسب کنیم. در بازی هفته گذشته که در پنالتی‌ها پیروزی را از دست دادیم، اما در جریان بازی و در ۱۲۰ دقیقه موفق شدیم بازی خوبی را ارائه کنیم هدف ما ادامه دادن این روند است؛ اولویت اول ما ارائه کیفیت خوب است.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن عنوان کرد: زمانی که بازی به ۱۲۰ دقیقه و پس از آن به پنالتی کشیده می‌شود مربی نمی‌تواند تاثیر گذار باشد و این موضوع تنها به تیم ما وابسته نیست و تیم‌های بزرگ دنیا در هفته‌های اخیر این مشکلات را داشتند و ما سعی در رفع این مشکل داشتیم.

وی تصریح کرد: تیم ما از نظر خودمان انسجام تیمی را داشته است، اما پس از چند هفته‌ای که نتوانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم با جلساتی که محمد ربیعی با تیم داشت تیم یک‌دست‌تر شد و امیدواریم این شرایط ادامه پیدا کند.

کد خبر 749508

دیگر خبرها

  • خاطره ایرج مهدیان از همکاری با ویگن و عارف در مولن‌روژ
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان