Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید منتظری معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: بیش از هزارو چهارصد برنامه فرهنگی و هنری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به مناسبت دهه کرامت اجرا می شود.

 

او افزود: اجرای ویژه برنامه جشن در سه نقطه شهری در کوه پارک، پارک اردیبهشت و پارک بهار به اضافه ویدیو مپینگ، اجرای سرود در صد نقطه از شهر، دویست نورافشانی در هشت جا هرشب و آذین بندی همه معابر سطح شهر از جمله برنامه‌های دهه کرامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه مهم‌ترین برنامه هنری به مناسبت دهه کرامت بهره برداری از خیابان هنر است ادامه داد: خیابان هنر در هفت نقطه از شهر با همکاری اداره ارشاد و مشارکت شهروندان انجام میشود که اولین فاز بهره برداری از آن امروز چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ در خیابان جانباز شکل می گیرد.

بیشتر بخوانید

سرنوشت مشهد از آستان قدس رضوی جدا نیست

 

منتظری با بیان اینکه امام رضا علیه السلام پایه گذار فرهنگ گفت و گو ادیان است بیان کرد: فرهنگسرای گفت و گو با هدف بسط فرهنگ گفت و گو در مشهد و با در نظر داشتن مشی گفت و گوی مداراگرانه امام رضا در دهه کرامت افتتاح می شود.

او تصریح کرد: برنامه بعدی شهرداری به همین مناسبت مربوط به سایت بانوان در بوستان ملت و بهسازی زمین بسکتبال بوستان ملت و نیز بهسازی چمن مصنوعی پارک ملت به همت شهرداری منطقه یازده است که بالغ بر پانصد و نود میلیون تومان هزینه داشته است.


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در خصوص اقدامات انجام شده این سازمان در آستانه انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری تاکید کرد: پاتوق‌های گفت و گو در سطح شهر بین همشهریان در حال اجرا است و نیز به همین منظور پویش مردمی به عشق ایران می‌آیم در فرهنگسرای امت و انقلاب اسلامی و هم چنین مسابقه عکس به نام حماسه حضور با محوریت انتخابات و حضور حداکثری خانواده‌ها در پای صندوق‌های رای و ارسال آن به گالری‌های مجازی انجام شده است.

او با اشاره به اینکه شهرداری در حوزه فرهنگی وظایف متعددی دارد افزود: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این سازمان مردمی در زمینه فرهنگسازی در بحث ماموریت‌های حوزه شهری بوده و باید به فرهنگ‌های ترافیک و حق تقدم عابر پیاده توجه شود گفت در راستای اجرایی کردن گام پنجم خط عابر خط زندگی تلاش ویژه‌ای خواهیم کرد.


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: با اجرا شدن این طرح مهم درصد فوتی‌های عابران پیاده پانزده درصد در سال نودو نه نسبت به نودو هشت کاهش داشته و امسال هم با اکران پوستر‌هایی با محتوای تقدم عابر پیاده پشت دویست عدد از اتوبوس‌های شرکت واحد سعی در فرهنگسازی این طرح داشته ایم.

منتظری بیان کرد: گام پنجم طرح محله ما با هدف ارتقای هویت محله‌ای بین شهروندان با ایجاد حس مشارکت در شصت محله جدید اجرا می شود.


انتهای پیام//م. ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رعایت شیوه نامه های بهداشتی حق تقدم عابر پیاده فرهنگ سازی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد دهه کرامت گفت و گو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان با بیان اینکه مجموع پروژه‌های فعال این کلان‌شهر در حال حاضر ۱۱۷۰ پروژه است، گفت: از این تعداد تاکنون زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه انجام شده، همچنین بازنگری مجدد زمان‌بندی (Replan) ۱۳۸ پروژه نیز صورت گرفته است، البته زمان‌بندی سایر پروژه‌ها در گذشته شده است.

سیدمصطفی اعتصامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها در شهر اصفهان اظهار کرد: بخشی از تأخیر در اجرای پروژه‌ها مربوط به الزامات پیش از اجرا از جمله طراحی، تملک و ابلاغ طرح است، با انجام این موارد طرح به مرحله تأمین اعتبار، مناقصه، انتخاب پیمانکار و اجرا می‌رسد.

وی با بیان اینکه دلیل زمان‌بندی پروژه‌ها، اولویت‌بندی آن‌ها با توجه به نقدینگی شهرداری است، افزود: در هفته جاری با حضور تمام عوامل تأثیرگذار در اجرای پروژه‌ها از جمله اداره کل طراحی، نمایندگان معاونت‌ها و مناطق شهرداری، زمان‌بندی پروژه‌های جدید و بازنگری زمان‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام دارای بودجه مصوب در ۱۴۰۳ مناطق ۶، ۳ شهرداری، همچنین معاونت‌های شهرسازی، برنامه‌ریزی، فرهنگی، عمران، ترافیک و خدمات شهری با حضور تمام عوامل تأثیرگذار در اجرای پروژه‌ها و در ادامه زمان‌بندی پروژه‌های مناطق ۵، ۱، ۱۰، ۱۱، ۱۴، ۲ و ۸، ۱۵، ۴، ۷، ۱۲، ۹، ۱۳ و مدیریت ناژوان بررسی شد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان با بیان اینکه تمام پروژه‌های شهرداری را روی سامانه مدیریت و کنترل پروژه‌های شهرداری اصفهان «سیگما» تعریف کرده‌ایم، تصریح کرد: طبق این سامانه مقدمات، ساختار و زمان‌بندی هر پروژه انجام گرفت؛ بعضی پروژه‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و اجرای بعضی پروژه‌های بزرگ تا سال آینده ادامه پیدا می‌کند.

اعتصامی گفت: زمان‌بندی پروژه‌ها منجر به تسریع در اجرای آن‌ها می‌شود و به ما در بهره‌برداری سریع‌تر از آن‌ها کمک کند.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات متعددی برای تخصیص و تأمین اعتبار برگزار و طبق دستورالعمل‌های بالادستی عمل می‌کنیم، البته جلسات کنترل پروژه کمرنگ بود و به همین دلیل مقرر شده است با جدیت بیشتری برگزار شود تا فرصت‌های طلایی را از دست ندهیم.

اعتصامی با بیان اینکه مجموع پروژه‌های فعال در حال حاضر ۱۱۷۰ پروژه است، گفت: از این تعداد تاکنون بررسی زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه انجام شده، بازنگری مجدد زمان‌بندی (Replan) ۱۳۸ پروژه نیز صورت گرفته است، البته زمان‌بندی سایر پروژه‌ها در گذشته شده است.

کد خبر 747440

دیگر خبرها

  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • اجرای موسی عصمتی میلیونی شد+فیلم
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2