Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن شوندی، رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی در البرز،  عصر امروز در آیین آغاز فعالیت ستاد انتخاباتی بانوان ابراهیم رییسی در استان البرز، گفت: در طول تاریخ همیشه بانوان و دختران ما  جزو تاثیرگذار‌ترین‌ها و موتور پیشران اغلب حوادث و جریان‌های مهم بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی در البرز با اشاره به اینکه بیش از نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند، ادامه داد: شیوه روش  اعلامی آقای رئیسی هر یک خانه یک ستاد هست  و از آنجا که «مادر»  قلب تپنده خانه و خانواده است؛ با تلاش مادران می‌شود  به خوبی به شعار «هر ستاد یک خانه» جامه عمل بپوشانیم.

شوندی به اهمیت نقش بانوان در طول تاریخ و به ویژه پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش بانوان مجاهد و پرتلاش، پر رنگ و انکار ناشدنی بود و هرجا که بانوان پای یک موضوعی بایستند، قطعا با نتایج مثبت روبرو خواهیم بود.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رییسی در البرز افزود: رای مردم در انتخابات بسیار تعیین کننده است و باید با انتخاب کاندایدی اصلح همراه باشد تا کشور آینده‌ای بیش از پیش روشن در انتظارش باشد.

دراین مراسم خانم مرضیه نظری مسئول هماهنگی امور بانوان ستاد انتخاباتی رئیسی در البرز نیز دقایقی از فعالیت‌های بانوان و دختران حامی  سید‌ابراهیم رئیسی در استان البرز اشاره کرد و گفت: بانوان البرزی با شور و نشاط ویژه ای در تمام مناطق استان فعال شده اند و برای حضور حداکثری در انتخابات و رای به نامزد اصلح یعنی آقای رئیسی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن شوندی ستاد بانوان ستاد انتخاباتی سید ابراهیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اظهارات جدید ابراهیم رئیسی درباره زنان و دختران

264 216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904245

دیگر خبرها

  • ببینید | اظهارات جدید ابراهیم رئیسی درباره زنان و دختران
  • اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی
  • انتشار اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی اعلام شد
  • ۳ هزار زائر از زنجان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی