Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود این که هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است، شاید ساوتگیت از ترکیبی عجیب برابر کرواسی استفاده کند. 

گرت ساوتگیت بارها نشان داده است که با برخلاف جریان آب شنا کردن هیچ مشکلی ندارد و شاید این بار هم دست به یک نوآوری دیگر بزند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، ساوتگیت در جلسات تمرینی اخیر از سیستم ۳-۴-۳ و همچنین خط دفاعی چهار نفره استفاده کرده است تا بهترین راه حل در غیاب هری مگوایر را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از تفکراتی که ساوتگیت در سر دارد، استفاده کردن از لوک شاو به عنوان مدافع میانی مایل به سمت چپ در یک خط دفاعی سه نفره است؛ پستی که این مدافع چپ قبلا در منچستریونایتد هم در آن ایفای نقش کرده است. از سوی دیگر کایل واکر هم می تواند در سمت راست این دفاع سه نفره و کنار جان استونز قرار بگیرد؛ زوجی که قبلا هم در منچسترسیتی در حالت مشابهی کنار هم بازی کرده اند. 

بدین ترتیب با قرار گرفتن بن چیلول در سمت چپ خط دفاعی و کیرون تریپیر یا ریس جیمز در سمت راست آن، انگلیس همزمان چهار مدافع کناری درون زمین خواهد داشت که البته دو تای آن ها به عنوان مدافع میانی بازی خواهند کرد. با وجود این که تایرون مینگز، کانر کودی و بن وایت در بازی های اخیر در قلب خط دفاعی سه شیرها به میدان رفته اند، به نظر می رسد در حال حاضر فقط جایگاه استونز در مرکز خط دفاعی تثبیت شده است. گفتنی است که انگلیس سه سال قبل هم با حضور مگوایر، استونز و واکر در مرکز خط دفاعی، تا نیمه نهایی جام جهانی پیشروی کرد. 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با مهدی محمد نبی: هر بازیکنی به قلیچ خانی می خورد چپ می کرد؛ صفایی فراهانی بهترین بود احتمال اعتصاب بازیکنان استقلال طی روزهای آینده مهدی واعظی در طرفداری: اگر طرفدار تیمی نبودم سمت خدا اجرا می کردم؛ بارها خلاف مواضع استقلال صحبت کردم! لاتزیو و اعلام همکاری با مائوریتزیو ساری با یک توییت جالب ستارگان رئال مادرید تهدید کردند: کونته بیاید ما نیستیم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی

شیاطین سرخ برای کسب سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ اروپا به دنبال پیروزی هستند. 

طرفداری | هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس با بازی کریستال پالاس و منچستریونایتد به پایان می‌رسد. 

اطلاعات بازی کریستال پالاس و منچستریونایتد بستر مسابقه: هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 (6 می 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه سلهرست پارک داوران: جرد ژیلت (داور اصلی) - تونی هرینگتون (داور وار) ترکیب احتمالی کریستال پالاس و منچستریونایتد کریستال پالاس در حال تکمیل  منچستریونایتد (۱-۳-۲-۴): اونانا | ون بیساکا، اوانز، کاسمیرو، دالو | مینو، اریکسن | آنتونی، مانت، گارناچو | هویلوند

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟