Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@07:29:12 GMT

جنجال مدرک تحصیلی مهرعلیزاده

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۹۳۴۷

جنجال مدرک تحصیلی مهرعلیزاده

علی تاجرنیا در واکنش به خبر منتشر شده درباره سوابق تحصیلی مهرعلیزاده اظهار کرد: مهرعلیزاده فارغ التحصیل دکترای مدیریت مالی از دانشگاه تهران است و فوق لیسانس مهندسی مکانیک خود را از دانشگاه تبریز اخذ کرده است. درباره مدرک دوم دکترای وی از دانشگاه تیلبرگ هلند هم بار‌ها خودشان عنوان کرده‌اند که از تز دکتراشان دفاع نکرده‌اند و برای همین در روزمه‌شان کلمه «نیمه تمام» در مقابل دکترای اقتصادشان قید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، تاجرنیا با بیان اینکه مهرعلیزاده فردی دانشگاهی با تحصیلات کلاسیک است، گفت: این اخبار کذب با اهداف خاصی منتشر می‌شود و ما آن را فرار روبه جلو می‌دانیم. ای‌کاش با صداقت و شفافیت با مردم صحبت شود و درباره خیلی از ابهامات توضیح داده شود نه اینکه با تشویش اذهان عمومی اصل ماجرا که در مناظره مطرح شد، به صورت مجهول رها کنیم.

وی اظهار داشت: مهرعلیزاده بار‌ها عنوان کرده است دکترای مالی از دانشگاه تهران دارد و دکترای دوم وی در مرحله دفاع از تز دکترا نیمه تمام مانده است.

به گفته تاجرنیا، مهرعلیزاده دارای دکترای مدیریت مالی از دانشگاه تهران ۱۳۸۸، دکترای مهندسی اقتصاد از دانشگاه تیلبرگ هلند (در حال اتمام)، فوق لیسانس مهندسی مکانیک (گرایش طراحی نیروگاه­ ها) از دانشگاه تبریز (محل تحصیل دانشگاه صنعتی شریف) ۱۳۵۷الی ۱۳۶۲ و لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه تبریز؛ ۱۳۵۳ الی ۱۳۵۷ هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محسن مهرعلیزاده مدرک تحصیلی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی


انتشار تصاویری از یک ورزشکار کنار علی دایی با این تیتر که «فلان ملی‌پوش مدالش را به علی دایی اهدا کرد» حاشیه‌ساز شده است. برخی ورزشکاران قدیمی مدعی شدند این خانم نه عضو تیم ملی بوده و هست و نه مدالی بین‌المللی دارد که بخواهد به دایی اهدا کند! در همین اثنا مریم رنجبرساری، عضو سابق تیم ملی تیر و کمان در یک استوری که در اینستاگرامش منتشر کرد به همین شخص تاخت.

به همین بهانه با او تماس گرفتیم تا علت را جویا شویم. رنجبرساری گفت: ایشان چند سال پیش گفته قهرمان کاراته است، اما فدراسیون کاراته تکذیب کرد. معلوم نیست او از چه طریقی اسپانسر پیدا می‌کند، اما در بیوی اینستاگرامش نوشته قهرمان تیر و کمان است! بچه‌های کاراته هم برای من فرستادند و پرسیدند این را می‌شناسی؟ گفتم نه. اصلا بچه‌های کاراته هم او را قبول ندارند.

رنجبرساری ادامه داد: خود من به دلیل اینکه پول اعزام و تجهیزات برای رفتن به مسابقات را نداشتم از تیم ملی کنار رفتم. مثل من زیاد بودند، اما اگر او به تیم ملی رفته احتمالا پول هزینه‌های خودش را داده و به تیم ملی رسیده! ملی‌پوش سابق افزود: او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند. برای من عجیب است او علی دایی را چطور پیدا کرده و به دیدار یکی از بزرگان ورزش ما رفته است. ورزشکاری به بزرگی علی دایی از قبل رزومه طرف مقابل را می‌بیند و بعد به دیدار ورزشکاری می‌رود. اما این ورزشکار اصلا مدالی نداشته است! شاید مدال استانی بوده است، اما نه بچه‌های کاراته و نه تیر و کمان می‌گویند او مدالی نیاورده است. من فقط به این فکر می‌کنم و از این ناراحتم چرا برای من که قهرمانی آسیا را داشتم اسپانسری نبود، اما برای ورزشکاران این شکلی دو تا سه تا اسپانسر پیدا می‌شود!

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های سنگین در تیر و کمان که خیلی‌ها از پس آن برنمی‌آیند و به ناچار خداحافظی می‌کنند، افزود: سال ۸۹ یا ۹۰ بود که تیم‌های پرسپولیس و استقلال در تیر و کمان تیمداری می‌کردند و من به عضویت استقلال درآمدم. رقابت بین این دو تیم در همه رشته‌ها جذاب است و در آن سال هم رقابت نزدیکی داشتیم و در نهایت ما قهرمان شدیم و آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال قرار بود نفری ۵ سکه به ما پاداش بدهند، اما ما که چیزی ندیدیم!

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • دانشمندان درباره «جهان‌های موازی» چه می‌گویند؟
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند