Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمدی با بیان اینکه ۲۲۰ صندوق اخذ رای در نقاط مختلف شهرستان استقرار می‌یابد گفت: در مجموع چهار هزار و ۵۰۰ نفر در اجرای انتخابات ما را همراهی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» عصر امروز(چهارشنبه، 19خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با عنوان نقش مهم رسانه‌ها در امیدآفرینی و مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات نشان دهنده اقتدار ایران در عرصه‌های بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار صومعه‌سرا افزود: دغدغه‌های متعددی وجود دارد اما هیچ کدام نباید ما را از شرکت در انتخابات باز دارد و باعث شود در این حرکت که تاثیر زیادی در نگرش جهانیان به کشور دارد بی تفاوت باشیم.

 

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید با قلم و اندیشه خود امید را در جامعه زنده نگه دارند گفت: انتخابات نماد حرکت مردمی است که نباید کوچک بشماریم.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه 220 صندوق اخذ رای در نقاط مختلف شهرستان استقرار می‌یابد تصریح کرد: در هر شعبه بر اساس نیازش 20 تا 25 نفر شامل هیئت اجرایی، هیئت نظارت ریاست جمهوری، هیئت نظارت شوراهای شهر و روستا، بازرس، نماینده فرماندار و ... به کار گرفته می‌شوند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه در مجموع چهار هزار و 500 نفر در اجرای انتخابات ما را همراهی می‌کنند خاطرنشان کرد: تعداد کاندیداهای امروز در شهر صومعه سرا 27 نفر و در شهر مرجقل 10 نفر و در شهر گوراب زرمیخ 8 نفر است که از 20 خرداد تبلیغات رسمی را می‌توانند آغاز کنند.

 

وی با بیان اینکه هفت مدرسه و 2 پارکینگ در شهر صومعه‌سرا برای متینگ‌های انتخاباتی معین شده است اظهارکرد: با توجه به زمانبندی مشخص شده برنامه سخنرانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

*افتتاح 2 بخشداری ضیابر و طاهرگوراب با حضور معاون رییس جمهور

سیدمحمدی در ادامه این نشست با اشاره به افتتاح 2 بخشداری ضیابر و طاهرگوراب افزود: پنجشنبه(20خرداد) با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور 2 بخشداری ضیابر و طاهرگوراب افتتاح و تاسیس می‌شود و از شنبه آینده به طور رسمی شروع به کار می‌کنند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه همچنین فردا دو پروژه عظیم شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود گفت: نخست عملیات کلنگ‌زنی احداث تصفیه خانه آب شهر صومعه‌سرا است که برای اجرای آن 103 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

 

وی تصریح کرد: بخش اعظمی از کارهای فاضلاب شهرستان انجام شده و این تصفیه خانه احداث شود حلقه مکمل فاضلاب شهر صومعه‌سرا می‌شود که از نظر زیست محیطی خیلی موثر است.

 

سیدمحمدی خاطرنشان کرد: پروژه دیگر کلنگ زنی پست 63 بخش ضیابر است که برای اجرای آن 40 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است که با احداث آن تا حدی مشکلات ضعف برق حل می‌شود.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: افتتاح بخشداری حضور حداکثری درانتخابات انتخابات شهر صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است

به گزارش جام جم آنلاین،‌ احمد وحیدی در شورای اداری استان تهران درباره مسایل مهم از جمله مناسبت های روزهای کارگر و معلم، اهمیت جایگاه پایتخت، شعار سال، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اهمیت زنجیره ارزش راهبردی، مسایل فرهنگی، اتباع و تقسیمات کشور سخن گفت.

وحیدی در ابتدای سخنانش ضمن تبریک مناسبت های روزکارگر و روز معلم گفت: معلمان و کارگران تجلی حرکت، حیات و تعالی انسان هستند و ما قدرشناس این قشر بزرگ جامعه هستیم.

وی ضمن با اهمیت دانستن شورای اداره تهران گفت: جایگاه شورای اداری تهران یک اهمیت فوق العاده دارد؛ زیرا تهران ام‌القرای سیاسی کشور است و پرداختن به مسایل آن و داشتن قوانینی قوی و گفت وگو درباره آن از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه یک پنجم جمعیت ایران و یک چهارم نرخ رشد کشور مربوط به تهران است، اظهار کرد: مسئولیت های سنگینی در این جغرافیا وجود دارد و از تلاش های مستمر و موثر همه عزیزان از جمله استاندار، فرمانداران ، نیروهای نظامی و انتظامی و همه دستگاه ها و همچنین دستگاه قضاییه برای توسعه تهران قدردانی می کنم.

اهمیت دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چارچوب چهار راهبرد مد نظر رهبر معظم انقلاب را گوشزد کرد و گفت: سال گذشته (۱۱ اسفند) یک انتخابات خیلی خوب و بسیار ارزشمند و در راستای مطالبه رهبر معظم انقلاب بحمدالله رقم خورد.

وی افزود : اکنون نیز در آستانه برگزاری مرحله دوم این انتخابات مهم در ۲۱ اردیبهشت ماه هستیم و همه مسوولان موظف هستند این رویداد مهم با سلامت، امنیت و رقابت و مشارکت بالای مردم برگزار شود.

وی با اشاره به رقابت ۱۶ نامزد در تهران گفت: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات نیز مهم است و همه اقشار و نخبگان و گروه ها از جمله دانشگاه ها، مدارس، صنایع باید در این راستا مردم را برای حضور در روز رای گیری تشویق کنند.

دیگر خبرها

  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود