Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@04:17:47 GMT

جزئیات حریق هولناک در ساختمان مسکونی ۶ طبقه+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۷۹۶۱۰

جزئیات حریق هولناک در ساختمان مسکونی ۶ طبقه+ عکس

ساختمان شش طبقه در اصفهان طعمه حریق شد.

فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه وقوع حریق در طبقه اول یک ساختمان شش طبقه، اظهار کرد: در ساعت ۱۶:۴۸ با اعلام حریق در خیابان امام خمینی (ره) رسالت ۳، بلافاصله اکیپ آتش نشانان از ایستگاه‌های شماره ۱۰، ۲۲، ۲۱ و ۱۹ به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حریق در طبقه اول و دوم یک مجتمع مسکونی شش طبقه رخ داده بود که با توجه به دود و شعله ناشی از حریق اکیپ اعزامی بلافاصله به دو اکیپ مجزا تقسیم شده و همزمان اکیپ اول با استفاده از دستگاه تنفسی و لباس مقاوم در برابر حریق اقدام به جست‌وجو در واحدهای مجتمع کرده و اکیپ دوم اقدام به اطفای حریق طبقه اول و دوم کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: با حضور به موقع اکیپ اعزامی از سرایت حریق به سایر نقاط و دیگر طبقات ساختمان جلوگیری شد و افراد ساکن در منزل توسط آتش نشانان نجات یافتند.

حریق در کنتور برق مغازه مبل سازی

وی از وقوع حریق در کنتور برق مغازه مبل فروشی واقع در مشتاق دوم (خیابان بازارچه) خبر داد و افزود: در ساعت ۱۶:۱۷ وقوع یک مورد حریق در کارگاه مبل سازی به آتش نشانی اصفهان اطلاع داده شد که آتش نشانان ایستگاه شماره ۵ در کمترین زمان ممکن در محل اتفاق حاضر شدند و حریق را اطفا کرده و از سرایت شعله به مغازه‌ها و منازل همجوار جلوگیری کردند. این آتش سوزی مصدوم نداشت و علت آن تحت بررسی است.

کد خبر 499583

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آتش نشاني سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سخنگوی آتش نشانی آتش سوزی در ساختمان مسکونی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۷۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد

ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک‌مغازه شارژ سیلندر گاز و کنترل آن از سوی آتش‌نشانان خبر داد.

هادی عیدی‌پور امروز، ۱۲ اردیبهشت با اعلام‌ وقوع این حادثه در خیابان حضرتی‌ و سرایت آتش به طبقه فوقانی انبار مجاور آن بیا کرد: این واقعه ساعت ۱۸:۵۹ دقیقه امشب به مرکز ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله پس از دریافت گزارش، ۹ ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۳۲ آتش‌نشان به همراه ۱۲ دستگاه خودرو در این عملیات حضور داشتند، تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از تخلیه منازل و تصرفات مجاور و انتقال افراد به مکان امن اقدام به اطفاء آتش کرده و از سرایت آن به سایر مکان‌های مجاور و خسارات بیشتر پیشگیری کردند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • (ویدئو) اولین تصاویر از آتش‌سوزی در گیلان؛ خانه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم (ع) دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس