Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@16:14:56 GMT

طرز تهیه برک‌فست برگر

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۰۱۰۴

طرز تهیه برک‌فست برگر

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، طرفداران دو آتیشه برگر و افرادی که عادت به خوردن یک صبحانه گرم و مفصل دارند، با طرز تهیه برک‌فست برگر با پنیر بلوچیز با ما همراه باشید.

یک کیلو پنیر بلوچیز ارزش غذایی معادل ۱۰-۹ کیلو شیر تازه گاو و سرشار از مواد معدنی، فسفر و کلسیم است که همراه با گوشت و تخم مرغ یک صبحانه سرشار از پروتئین و مقوی به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد لازم برای تهیه برک‌فست برگر

تخم مرغ چهار عدد
نان مینی برگر چهار عدد
بیکن گوساله سولیکو چهار اسلایس
پنیر بلوچیز خرد شده  ٢٠٠ گرم
پیاز یک عدد
نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم
سس خردل دو قاشق سوپ‌خوری
سس مایونز چهار قاشق سوپ‌خوری
سس فلفل تند یک قاشق چای‌خوری
گوشت گوساله چرخ کرده ٦٠٠ گرم
کاهو و گوجه فرنگی مقداری برای سرو

طرز تهیه برک‌فست برگر

ابتدا پیاز را رنده کنید و گوشت چرخ کرده را با نمک و فلفل سیاه و پیاز ورز دهید و به چهار قسمت مساوی تقسیم کنید. سپس به شکل برگر فرم دهید و بگذارید نیم ساعت استراحت کند.

داخل یک کاسه سس مایونز، سس خردل و سس فلفل تند را با نیمی از پنیر بلوچیز مخلوط کنید.

به وسیله چاقو نان‌ها را از وسط برش بزنید و مقداری از سس را روی لایه زیرین نان بمالید. کاهو و گوجه فرنگی را خرد کرده و روی سس بچینید.

صفحه گریل چدنی را به وسیله قلموی آشپزی به کمی روغن آغشته کرده و روی حرارت ملایم گرم کنید.

برگر‌ها و بیکن‌ها را روی صفحه گریل قرار دهید و هر دو طرف آن را گریل کنید و منتظر بمانید تا برگر‌ها بپزند و بیکن‌ها کمی سرخ شوند.

سپس بر روی صفحه گریل چهار عدد تخم‌مرغ را بشکنید و به صورت جداگانه نیمرو کنید.

برگر‌ها را روی گوجه فرنگی‌ها بچینید. یک عدد نیمرو و یک اسلایس بیکن روی آن قرار دهید و مقداری بلوچیز روی هر ساندویچ بریزید. سپس لایه رویی نان را روی آن قرار داده و سرو کنید.

منبع: کتاب کاله

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آشپزی خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در بابلسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، نصرالله پورحسین باقری با اشاره به شروع برداشت محصول توت فرنگی در باغات شهرستان بابلسر، گفت: تاکنون ۱۵ هزار تن توت فرنگی در این شهرستان برداشت شد.

او با اشاره به اینکه این شهرستان بیشترین تولید و سطح زیرکشت توت فرنگی استان را در اختیار دارد، تصریح کرد: بخش عمده کشت توت فرنگی این شهرستان در بخش بهنمیر است که با توجه به کیفیت مطلوب محصول این منطقه و درآمد مناسب حاصل از آن، کشت این محصول مورد توجه کشاورزان قرار دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر اظهار کرد: پیش بینی می‌شود ۲۴ هزار تن توت فرنگی در ۸۰۰ هکتار مزارع توت فرنگی این شهرستان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ ساده و خوشمزه
  • طرز تهیه و پخت ۴۰ کیلو مربای توت فرنگی توسط زوج آذربایجانی (فیلم)
  • طرز تهیه دمی گوجه یا استانبولی خوشمزه ؛ فوت و فن پختن دمی گوجه در کمترین زمان | با این ترفند سس گوجه فرنگی را خوشمزه کنید
  • تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • حتی یک وعده غذای بدون گوشت برای بیماران کبدی مفید است
  • برداشت توت فرنگی از مزارع گلستان
  • طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ یک غذای خوشمزه و ساده (فیلم)
  • تندی غذا را چگونه بگیریم ؟ | رفع تندی غذا با چند راه ساده ؛ از رفع تندی غذا با نوشابه تا سیب زمینی و لبنیات
  • شربت توت فرنگی بهترین نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان
  • فلفل قرمز: ادویه جدید دنیای مد! (عکس)