Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@23:34:20 GMT

مشخصات شیائومی POCO M3+ قیمت

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۰۴۷۵

مشخصات شیائومی POCO M3+ قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی Xiaomi POCO M3 می‌تواند علاقمندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گوشی موبایل Xiaomi POCO M3 " میان رده" جدید شرکت شیائومی است که با چند ویژگی جدید روانه بازار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد که شیائومی POCO M3 همه کم‌وکاستی‌های نسل خود را رفع کرده است.

مشخصات شیائومی POCO M3

صفحه نمایش و بدنه شیائومی POCO M3

شیائومی POCO M3 به صفحه‌نمایش ۶.۵۳ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و تراکم ۳۹۵ پیکسل بر اینچ مجهز است. این صفحه‌نمایش از پنل IPS LCD استفاده می‌کند و روشنایی آن به ۴۰۰ نیت می‌رسد. نسبت ابعاد تصویر این گوشی معادل ۹:۱۹.۵ است. این صفحه نمایش توسط پوشش گوریلا گلس سه محافظت شده است که این ویژگی باعث می‌شود نمایشگر در برابر حوادث احتمالی، دوام مناسب‌تری داشته باشد. قاب پشتی POCO M3 به دلیل بافت منحصر به فرد حسی شبیه به چرم را به کاربران به ارمغان می‌آورد. پلاستیک به کار رفته در بدنه POCO M3 کیفیت مناسبی دارد، اما متأسفانه اثر انگشت را به خود جذب می‌کند.

دوربین شیائومی POCO M3

شیائومی POCO M3 دارای دوربین سه گانه ای است که دوربین اصلی آن از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی (۱.۲ اینچ) و فیلتر رنگی Quad Bayer استفاده می‌کند، همچنین از فوکوس خودکار تشخیص فاز نیز بهره می‌برد و در مقابل لنز واید با F/1.8 بدون لرزش‌گیر اپتیکال قرار دارد. دو دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج نیز از لنزی با دیافراگم F/2.4 بهره می‌برد که عکس‌هایی با کیفیت خوب به کاربران هدیه می‌دهد. همچنین دوربین سلفی POCO M3 برای ثبت عکس از حسگری بسیار کوچک هشت مگاپیکسلی و ۱/۴.۰ اینچی با لنز F/2.1 استفاده می‌کند.

سخت افزار شیائومی POCO M3

از نظر سخت افزاری این گوشی از تراشه ۱۱ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۲ استفاده می‌کند که از ترکیب چهار هسته دو گیگاهرتزی Kryo 260 Gold و چهار هسته‌ی ۱.۸ گیگاهرتزی Kryo 260 Silver به‌عنوان CPU و از ماژول Adreno 610 به‌عنوان GPU بهره می‌برد.

POCO M3 در چهار نسخه ۴ | ۶۴، ۴ | ۱۲۸، ۶ | ۶۴ و ۶ | ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه شده است که رم آن از نوع LPDDR4x است و از حافظه‌های قدیمی UFS 2.2 استفاده می‌کند و امکان ارتقا حافظه از طریق درگاه کارت حافظه وجود ندارد.

شبکه‌های ارتباطی شیائومی POCO M3

قابلیت اتصال به شبکه‌های GSM / HSPA / LTE / 5G و بلوتوث نسخه 5.1، A2DP، LE از دیگر ویژگی‌های شبکه‌های ارتباطی شیائومی POCO M3 است.

باتری شیائومی POCO M3

شیائومی POCO M3 دارای باتری با ظرفیت شش هزار میلی آمپر است که شارژدهی عالی یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های آن است. شیائومی POCO M3 قابلیت پخش ۱۷ ساعت پخش فیلم، ۱۹۶ ساعت موسیقی، ۴۰ ساعت مکالمه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. باتری این گوشی با هزار بار شارژ می‌تواند تا ۲.۵ سال بدون افت چشمگیری در عملکرد، طول عمر داشته باشد.

سیستم عامل شیائومی POCO M3

شیائومی POCO M3 به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12 استفاده می‌کند.

مزایای شیائومی POCO M3 دقت رنگ نمایشگر عملکرد رضایت‌بخش دوربین اصلی تراشه قوی‌تر از اغلب رقبا شارژ دهی و سرعت شارژ اسپیکرهای استریو طراحی جالب و منحصربه‌فرد معایب شیائومی POCO M3 دوربین‌ مدت زمان بالا برای شارژ شدن باتری از ۰ تا ۱۰۰ قیمت شیائومی POCO M3

· با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت شیائومی POCO M3 با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ در حدود چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت شیائومی POCO M3 با حافظه ۶۴ گیگابایت و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ تفاوت در حدود سه میلیون و ۸۴۹ هزار تومان تا چهار میلیون و ۲۴۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

آیا شیائومی POCO M3 بخریم؟

شیائومی POCO M3 در اکثر زمینه‌ها عملکرد بسیار خوبی دارد، اما موارد زیادی را باید پیش از اقدام به خرید این محصول در نظر گرفت. با قیمت شروع کنید، سپس ببینید آیا با در دست گرفتن آن مشکلی دارید یا خیر؟ بررسی کنید آیا اندازه صفحه نمایش و قدرت باتری آنچه می‌خواهید هست یا خیر؟

گوشی شیائومی POCO M3 دارای نمایش رنگ‌های بسیار دقیق، اسپیکرهای استریو، عملکرد رضایت بخش دوربین اصلی در طول روز و شارژدهی بسیار خوب باتری جزو کلیدی‌ترین نقاط قوت این گوشی هوشمند به‌حساب می‌آید که آن را به محصولی ارزشمند برای خرید تبدیل می‌کنند.

کد خبر 499592

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خرید گوشی شیائومی POCO M3 شیائومی poco m3 64 قیمت شیائومی POCO M3 قیمت گوشی شیائومی poco m3 گوشی شیائومی poco m3 ظرفیت 128 گیگابایت گوشی شیائومی poco m3 قیمت گوشی موبایل شیائومی poco m3 مشخصات شیائومی POCO M3 شیائومی گوشی شیائومی قیمت گوشی poco m3 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شیائومی POCO M3 شیائومی POCO M3 هزار تومان صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول

خودرو نیسان سیلفی e-Power مدل ۲۰۲۳ (Nissan Sylphy) از نظر قیمت، مشخصات فنی، امکانات رفاهی، بررسی طراحی ظاهری مورد توجه خریداران است.

به گزارش ایمنا، کمپانی پارس خودرو موفق شد تا مجوز استاندارد دو خودروی نیسان تیدا و نیسان سیلفی را برای واردات به ایران اخذ کند. نسخه فیس لیفت ۲۰۲۳ این خودرو در دو نسخه هیبرید و بنزینی به بازار چین عرضه شده است.

فیس لیفت خودرو چیست؟

پیش‌تر هنگامی‌که خودرویی به بازار عرضه می‌شد، سال‌ها زمان می‌برد تا نسخه دیگری از آن وارد بازار شود. نسخه جدید تغییرات بسیار زیادی به خود می‌دید و درواقع با خودروی کاملاً متفاوتی روبه‌رو بودیم که قابلیت‌های کاملاً جدیدی داشت. اما این روزها خودروسازان ترجیح می‌دهند در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر مجموعه‌ای از تغییرات کوچک را به ماشین اضافه کنند که به آن فیس لیفت می‌گویند.

بررسی نیسان سیلفی e-Power مدل ۲۰۲۳

نیسان سیلفی e-Power مدل ۲۰۲۳ یک سدان هیبریدی کامپکت زیبا و جذاب از این شرکت ژاپنی است که با موتوری منحصر به فرد به بازار عرضه شده است. این خودرو که در کلاس C قرار می‌گیرد، از لحاظ طراحی خارجی و داخلی، امکانات رفاهی و سیستم‌های پیشرفته ایمنی، عملکرد قابل قبولی در سطح خود دارد.

خودرو کامپکت ( Compact car)

به گروهی از خودروها گفته می‌شود که از یک سوپرمینی بزرگ‌تر و از یک خودروی اندازه متوسط کوچک‌تر باشند.

خودرو سدان (Sedan)

به خودروهای سواری معمولی یا اصطلاحاً صندوقدار می‌گویند که دارای سقف ثابت، صندوق عقب مجزا و دو ردیف صندلی بوده و می‌تواند دو یا چهار در داشته باشد. سدان متداول‌ترین شکل طراحی بدنه خودرو است.

مشخصات فنی نیسان سیلفی e-Power مدل ۲۰۲۳

در نسخه e-power نیسان سیلفی از پیشرانه‌های بنزینی و برقی استفاده شده است. پیشرانه بنزینی این خودرو، یک موتور با حجم ۱.۲ لیتر، سه سیلندر و تنفس طبیعی است که هیچ نقشی در مدار قدرت این خودرو نداشته و تنها وظیفه آن شارژ باطری‌های این خودرو است. پیشرانه برقی نسخه e-power نیسان سیلفی، می‌تواند روی هم رفته ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و توان تولید شده را به چرخ‌های جلو منتقل کند. استفاده از این ترکیب در بخش قوای محرکه باعث شده تا مصرف سوخت این خودرو به ۳.۹ لیتر به ازای هر صد کیلومتر برسد.

مشخصات کلی
مدل موتور (بنزینی) HR12
نوع موتور (بنزینی) ۱.۲ لیتر
ظرفیت موتور ۱۱۹۸ سی سی تنفس طبیعی
نوع موتور (الکتریکی) موتور سنکرون آهنربای دائم
قدرت ۱۳۶ اسب بخار
گشتاور ۳۰۰ نیوتن.متر
گیربکس کاهنده تک مرحله‌ای
سیستم تعلیق جلو / ‏عقب مستقل مک فرسون با میله پایداری / ‏یکپارچه ‬تورشن بیم
نوع باطری لیتیوم یون سه گانه
سرعت ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت ۳.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
سیستم ترمز جلو / ‏‬عقب دیسک خنک شونده / ‏‬دیسک
فرمان برقی حساس به سرعت
بدنه سدان جمع و جور
نوع رینگ و سایز آلومینیومی ۲۱۵ / ‏۵۰R17
ابعاد و ظرفیت نیسان سیلفی e-Power مدل ۲۰۲۳
طول ۴۶۴۹ میلیمتر
عرض ۱۸۱۵ میلیمتر
ارتفاع ۱۴۴۵ میلیمتر
فاصله محورها ۲۷۱۲ میلیمتر
وزن خالص ۱۴۸۰
ظرفیت صندوق عقب ۵۴۶
حجم مخزن سوخت ۴۱
امکانات و تجهیزات نیسان سیلفی e-Power مدل ۲۰۲۳

قیمت نیسان سیلفی e-Power وارداتی

نیسان سیلفی e-Power در تیپ‌های متنوعی عرضه می‌شود تا نیازهای مشتریان مختلف را پوشش دهد. با در نظر گرفتن هزینه‌هایی مانند حقوق گمرکی، سود واردکننده و هزینه‌های بازاریابی، انتظار می‌رود نیسان سیلفی e-Power در بازار داخلی با قیمتی بالای یک میلیارد تومان به فروش برسد.

کد خبر 747752

دیگر خبرها

  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟