Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@21:32:00 GMT

حکم اعدام یک داماد در ملأعام در زاهدان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۰۵۰۳

حکم اعدام یک داماد در ملأعام در زاهدان اجرا می‌شود

به گزارش «تابناک»، مهدی شمس آبادی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:حکم قصاص در ملأ عام برای داماد عصبانی که تعدادی از اعضای خانواده همسرش را به قتل رساند صادر و در صورت تایید در دیوان عالی کشور به زودی حکم اجرا می‌شود.

وی با بیان جزییات این حادثه که اواخر سال قبل رخ داد بیان کرد: مشاجره لفظی و اختلاف خانوادگی منجر به تیراندازی در یک خانواده در زاهدان اطلاع رسانی شد که بلافاصله تیم‌های ویژه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان زاهدان افزود: در همان دقایق اولیه متوجه شدیم که داماد خانواده به علت اختلافات داخلی و خانوادگی به وسیله یک قبضه سلاح شکاری به سمت پدرزن خود شلیک و وی را مجروح کرده است و پس از انتقال وی به بیمارستان از خروج سایر اعضای خانواده نیز خودداری می کند.

به گفته وی ماموران انتظامی و امنیتی حاضر در محل با استفاده از شیوه‌های تخصصی و مشاوره‌ای و پس از ساعتی گفت‌وگو موفق شدند تا ضارب را وادار به تسلیم کنند که این فرد هم‌اینک در بازداشت بسر می‌برد.

شمس آبادی خاطرنشان کرد: متاسفانه عصبانیت بیش از حد و از دست دادن کنترل توسط داماد خانواده منجر شد تا این فرد علاوه بر مجروح کردن پدر زن، سه نفر دیگر از جمله همسر، برادر خانم و یک خانم دیگر که مهمان این خانواده بوده است را به قتل برساند.

وی تاکید کرد: قوه قضائیه قطعا با این قبیل افراد که منجر به برهم زدن نظم و امنیت عمومی می شوند برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری زاهدان دادستانی داماد عصبانی حکم اعدام قتل قصاص انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!

طی درگیری و اختلاف شخصی چند تن در خیابان کوثر زاهدان، ۳ نفر زخمی و یک نفر کشته شد. نیروهای امنیتی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند./صابرین نیوز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • نه از یاران «ب. ز» می‌گویند نه مسائل مالی پرونده را شفاف می‌کنند
  • لبه تیغ
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد
  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت
  • تصمیم زاکانی برای ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان
  • شهادت مجروح حادثه هنگ ژال در بانه
  • شهادت مرزبان دوم در بانه / مرزبانانی که چند روز قبل مجروح شده بود، به شهادت رسید