Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:16:07 GMT

۲۸ خرداد لیله القدر سیاسی انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۰۵۲۱

۲۸ خرداد لیله القدر سیاسی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی جانشین سپاه نینوا شامگاه چهارشنبه در جمع نخبگان و فعالان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اظهارکرد: جامعه پزشکی کشور با عملکرد خود نشان داد که یک جامعه بصیر و آگاه هستند چرا که در زمان درگیری و مقابله با ویروس کرونا تمامی سرمایه خویش که جان است را در کف دست گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه نینوا گلستان افزود: یک عده فرشته الهی در بسیج حضور دارند که در حال خدمت به مردم و جامعه اسلامی بوده و هیچ انگیزه ای جز رضایت الهی ندارند.

وی ادامه داد: بسیجی باید یک آدم بصیر و کامل و یک فهم درست از شرایط سیاسی کشور داشته باشد و برابر فهمی که در این زمینه دارد باید در مقابل جریانات سیاسی موضع بگیرد.

حسینی بیان کرد: تمامی سعی و تلاش دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از اوایل تشکیل آن این بود که استقلال و آزادی کشور را از بین ببرد و جمهوری اسلامی ایران را به یک کشور اقماری تبدیل کند که حضور مردم با بصیر در تمامی صحنه ها نقشه های شوم آنها را خنثی کرده است.

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: اگر دولتی که در انتخابات آینده مستقر شود ولایت مدار باشد می تواند گام های بلندی را در راستای توسعه کشور بردارد.

وی بیان کرد: دولت آینده باید نگاه درونی به اقتصاد کشور و التزام به جهاد کبیر داشته باشد و این به معنای این است که حرف دشمن را پذیرا نباشد و دشمن را شاد نکند.

حسینی تصریح کرد: ما در ۲۸ خرداد ماه که لیله القدر سیاسی انقلاب اسلامی است باید با حضور حداکثری خود و با انتخاب فرد اصلح این موضوع را محقق کنیم.

کد خبر 5231393

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان سپاه نینوا گلستان انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات گرگان اردبیل ایلام عکس استانها انتخابات ریاست جمهوری اراک انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در "همایش خدا قوت کارگر" در چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت  "هفته ملی کار و کارگر" توجه به باید‌های اخلاقی و ایمانی کارگران را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: البته مشکلات جامعه کارگری در نشست‌های مختلف بیان و ارائه شده است و باید عرصه کارگری و کارفرمایی مجاهدانه تلاش و با جهاد و مجاهدت، آخرت خود را آباد کنند.

نکونام اظهار داشت: جامعه کار و کارگر در روزگار کنونی همان جهاد در راه خداوند است که کشور را به سمت‌وسوی ظهور نزدیک می‌کند.

بیشتر بخوانید

تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان

امام جمعه شهرکرد به حرکت اخیر دانشجویان جهان در محکومیت جنایات اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی اشاره کرد و گفت: حوادث اخیر دانشگاه‌های اروپا و آمریکا نشان‌دهنده حاکم شدن نگاه سیاسی در این مجموعه‌ها است، دانشجویان دانشگاه‌های اروپا و آمریکا سیاسی نبودند، اما امروز معارف اسلام و انقلاب اسلامی ایران در این دانشگاه‌ها نفوذ کرده است.

وی با اشاره به پایه‌گذاری انقلاب اسلامی ایران در ۴۵ سال قبل از سوی امام خمینی (ره) افزود: اکنون صدور انقلاب اسلامی ایران به درون آمریکا از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است