Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، عصر روز گذشته در برنامه انتخاباتی تلویزیونی در شبکه استانی جهانبین خطاب به مردم چهارمحال و بختیاری گفت: این استان دارای ظرفیت‌های غنی در حوزه کشاورزی، دامپروری و منابع طبیعی است و با وجود مردمان با اراده و تلاشگر که 2 هزار و 400 شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند زیبنده نیست دارای آمار بیکاری بالا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه این میزان از مشکلات و دغدغه مردم چهارمحال و بختیاری جفا در حق آن‌هاست، خاطرنشان کرد: هیچ یک از مشکلات این استان لاینحل نبوده و گره تمامی مشکلات باز می‌شود اما متاسفانه بوروکراسی اداری حل این مشکلات را عقب انداخته است.

وی با اشاره به لزوم توجه ویژه به بنگاه‌های کوچک در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: باید سهمیه تسهیلات استان شفاف و مشخص شود تا اعتماد عمومی ایجاد شده  و اصلاحاتی در نظام معیوب پرداخت تسهیلات صورت پذیرد تا کارگاه‌ها و کارخانه‌ها در دریافت این تسهیلات دچار مشکل نشوند.

اعتماد از دست رفته مردم نسبت به دولت را می‌توان بازگرداند

 آیت الله رئیسی با بیان اینکه ظلم سبب ایجاد فقر و بی‌عدالتی در جامعه می‌شود، گفت: عدالت را باید در میدان عمل به اجرا گذاشت و بنده یقین دارم که اعتماد از دست رفته مردم نسبت به دولت را می‌توان بازگرداند.

وی با برشمردن تعدادی از مشکلات استان از جمله کشتارگاه دام جونقان، مشکلات روستای شیخ‌شبان و مشکل بیکاری استان خاطرنشان کرد: بی‌شک تمامی این مشکلات به دست توانای مردم، خانواده شهدا، جوانان تحصیل کرده و فرهیختگان این استان  قابل حل است.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری چهارمحال و بختیاری بیکاری نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بوروکراسی اداری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: این منطقه با همکاری محیط بانان، جوامع محلی و گروه‌های کوهنوردی از زباله پاکسازی شد.
سعید یوسف پور افزود: هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت با شعارمشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین است.

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری