Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:41:46 GMT

پیام و زبان انتخابات جهانی و بین المللی است

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۰۹۱۲

پیام و زبان انتخابات جهانی و بین المللی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی چهارشنبه شب در نشست بصیرتی با اظهار اینکه ️باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم و هر کسی یک شهید را درنظر بگیرد، افزود: رأی دادن خود را به نام و یاد یک شهید انجام دهیمد، خوب یا بد را به این شهید بسپارید واگر منتخب‌ها بد رفتار کردند با شهید طرف باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ️انتظار داریم آنچه که به نام شهدا است خوب استفاده شود، چرا که اینجا با نام شهدایی که پایه‌های انقلاب اسلامی و دینی را شکل دادند مزین شده است.

وی ادامه داد: ️ما در تاریخ، هرجا تجربه آری گفتن به رهبری را داشتیم فواید و برکاتش را دیدیم و اکنون مقام معظم رهبری و شهدا ما را برای انتخابات فرا خوانده‌اند زیرا انتخابات برای ما بسیار مهم است.

امام جمعه ساری یادآور شد: پیام انتخابات و زبان جهانی، سیاسی و بین المللی انتخابات یک زبان بسیار رسا و معنادار است زیرا تمام دشمنان بسیج شدند تا مردم را تشویق به عدم شرکت در انتخابات کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: ️باید مناظره‌ها را ببینیم و خوب فکر کنیم و هم به شخص، هم به خط و تفکر نگاه کنیم.

وی افزود: به تفکر انقلابی، ارزشی و سازش‌ناپذیری با دشمن توجه کنیم و حرف‌های کاندیداها را با عملکردشان بسنجیم.

وی گفت: ️انتخابات باید پرشور و همگانی باشد تا قلب امام زمان (عج) و ارواح شهدا را خوشحال و دشمنان ما را ناخشنودو ناامیدشان کند.

کد خبر 5231419

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری امام جمعه ساری انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر سیدابراهیم رئیسی گرگان مشارکت مردم در انتخابات ایلام اردبیل عکس استانها انتخابات ریاست جمهوری اراک انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ با بیان اینکه بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های شهدا به نسل جوان است.

بهروز جلائی با اشاره به اینکه راه شهدا راه انبیاء، اولیا و مردان الهی است افزود: وصیت نامه شهدا پر از معنویت و درس زندگی برای همه ما است و پیام شهدا به ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری است.
سردار شهید سیدمعروف ایرانی فرمانده گروهان حق از گردان سلمان لشگر ۱۶ قدس گیلان در سال ۶۷ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان مراسم لوح سپاس و تندیس یادواره شهدا به خانواده شهید سیدمعروف ایرانی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه