Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@17:50:33 GMT

یک پرسپولیسی در قطر ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۱۱۳۲

شجاع خلیل‌زاده آماده دومین فصل بازی‌اش در الریان می‌شود.  او به همراه یاسین براهیمی الجزایری در فهرست بازیکنان خارجی الریان برای فصل آینده حفظ خواهند شد.

باشگاه الریان قطر قصد دارد سه بازیکن خارجی خود را تغییر می‌دهد. شجاع خلیل‌زاده پس از درخشش به همراه پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله نهایی که به میزبانی قطر برگزار شد مورد توجه الریان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از پایان این رقابت‌ها به عنوان بازیکن آزاد به الریان پیوست.  شجاع خلیل‌زاده 10 بازی برای الریان در لیگ ستارگان قطر انجام داد و 2 گل برابر قطر اس سی و الوکره زد. او همچنین یکی از عوامل صعود الریان به فینال کاپ امیر بود که مغلوب السد شد. در لیگ قهرمانان آسیا نیز به میزبانی گوای هند به صورت کامل در ترکیب الریان بازی کرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ آاک آتن بعد از برد ارزشمند مقابل پاناتینایکوس باید فردا (یکشنبه) به دیدار پائوک تسالونیکی برود و در صورت پیروزی به یک‌قدمی قهرمانی می‌رسد.

بیشتر بخوانید: همه ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس را دیدند جز سرمربی!

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228586 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • شجاع: خدا به پورحمیدی عزت داد
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»