Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مهندس سید علی اکبر صباغ ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اعلام این خبر افزود : این نیروگاه مقیاس کوچک با سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتباری معادل ۲۵۰ میلیارد ریال به انجام رسیده است که با بهره برداری از فاز اول آن ، ۲ مگاوات انرژی الکتریکی برق، وارد مدار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به فعالیت ۷ نیروگاه مقیاس کوچک از بخش خصوصی در سطح استان گفت : با سرمایه گذاری بخش خصوصی ، ۷ نیروگاه مقیاس کوچک با ظرفیت قراردادی حدود ۵۱ مگاوات در سطح استان سمنان فعال می باشند که در حال حاضر ۱/۱۸ مگاوات  برق تولیدی خود را  وارد مدار نموده اند.
وی افزود :  با تکمیل پروژه های فوق و اتمام  عملیات احداث این نیروگاه ها ، بیش  از ۳۳ مگاوات دیگر در آینده به بهره برداری خواهد رسید.

46

کد خبر 1523783

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان مقیاس کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مسئول بسیج سازندگی حوزه حضرت ابوالفضل بخش مرکزی شهرستان آبادان گفت: به همت جهادگران حوزه بسیج حضرت ابوالفضل ابوشانک آبادان تعمیر و گازگیری کولر‌های گازی آغاز شد.
رسول قیم افزود: کار سرویس، تعمیر و گازگیری کولر‌های گازی ۵۰ خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم شهرستان با همت خیران و با همکاری گرو‌های جهادی بسیج شهرستان آبادان آغاز شد و تا پایان تابستان امسال در سایر مناطق محروم ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی
  • دو هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور افزوده شد
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • بومی‌سازی تولید پره توربین‌های کلاس F در سال جاری
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد