Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد از متلاشی شدن باند اخلالگر توزیع آرد در استان خبر داد و گفت:در این رابطه ۱۸ نفر موقتا بازداشت شده اند. خبرگزاری میزان - نگین تاجی رئیس، کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، شبکه حرفه‌ای اخلال در نظام توزیع آرد استان شامل تعدادی از عاملین توزیع، نانوایی‌ها، دلالان و نیز تعدادی کارمندان دولتی شناسایی که این افراد با شگردی خاص، آرد با سهمیه دولتی را دریافت و بصورت غیرمجاز این سهمیه را در بازار غیرقانونی با قیمت تقریبی ١٠٠ تا ١٢٠ هزار تومان به فروش می‌رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: هر دلال روزانه قریب به ٢٤٠ کیسه آرد را جمع آوری کرده و با همکاری سایر همدستان این کیسه‌های آرد را به استان‌های همجوار از جمله بوشهر، فارس و خوزستان انتقال می‌دادند و در بازار غیر قانونی با قیمت گزاف به فروش می‌رساندند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: این دلالان با تعامل غیر مشروع با چند کارمند اداره دولتی با تشکیل شبکه فساد اقتصادی، با افزایش غیر قانونی، سهمیه آرد دریافتی برخی نانوایی‌های استان را با تبعیضی ناروا افزایش داده و بعضا حتی مبالغ این خرید را نیز همان دلالان پرداخت نموده و سپس از سهمیه دریافتی بخش اندکی را به نانوایی مربوطه تحویل داده و مابقی را در بازار آزاد با قیمت گزاف به فروش می‌رساندند.

وی ابراز داشت: طی گزارش اولیه اداره کل اطلاعات استان در این شبکه فساد ٢٢ نفر شناسایی شدند که با ارجاع پرونده به شعبه بازپرسی ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان و شروع تحقیقات، متهمین اصلی به ٢٨ نفر افزایش یافته است.

نگین تاجی تصریح کرد: تاکنون میزان تقریبی ده میلیارد و پانصد میلیون ریال رشوه دریافت و پرداخت شده و میزان تقریبی سی و هشت میلیارد ریال وجوه نامشروع تحصیل شده ارزیابی و کشف شده است.

نگین تاجی افزود: ١٨ نفر از متهمین با دستورات بازپرس سریعا در سطح استان شناسایی، دستگیر و پس از انجام تحقیقات تفهیم اتهام و همگی با قرار تامین بازداشت موقت به زندان اعزام شدند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان بیان داشت: این پرونده با قاطعیت و سرعت مطلوب در حال رسیدگی است و تا شناسایی و دستگیری تمامی متهمین مرتبط در این شبکه فساد، رسیدگی قضایی ادامه خواهد داشت.   بیشتر بخوانید: انهدام باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان بستک/ دستگیری ۳ نفر از متهمان   انتهای پیام/ برچسب ها: دستگیری متهم دستگاه قضایی سربازان گمنام امام زمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دستگیری متهم دستگاه قضایی سربازان گمنام امام زمان کل دادگستری استان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران از انهدام باند حفاران غیرمجاز در دره شهدای ارومیه و در حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد خبر داد و گفت:  پس از دریافت گزارشی مبنی بر انجام حفاری در دره شهدا ارومیه موضوع به صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان مورد رصد قرار گرفت.

بهروز محبی افزود: در نهایت طی هماهنگی با اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران به دلیل امنیتی بودن منطقه و نیز هماهنگی با نیروی انتظامی منطقه در یک عملیات منسجم حفاران حین متواری شدن از محل حفاری دستگیر شدند.

وی گفت: در بررسی‌های به‌عمل آمده حفاران دارای سوابق قبلی تخریب آثار بودند و این گروه حفاری با تجهیزات بسیار پیشرفته اقدام به کاوش و جستجوی آثار تاریخی و فرهنگی می‌کردند که در بررسی خودروی حفاران تعداد ۱۵ عدد مواد منفجره دست‌ساز بسیار پرقدرت کشف شد.

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در دره تاریخی نژ نیز انفجار‌های بسیار بزرگی برای کشف آثار تاریخی توسط متهمان صورت گرفته که موجب تخریب گسترده شده است، همچنین تعداد زیادی آلات و ادوات حفاری غیرمجاز اعم از موتور برق، بیل وکلنک، بتن‎کن و دریل کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه
  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد