Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:31:59 GMT

فرماندار: ۹۰ شعبه اخذ رای به عجب‌شیر اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۱۳۲۷

فرماندار: ۹۰ شعبه اخذ رای به عجب‌شیر اختصاص یافت

عادل اصغرپور روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود:۴۱ شعبه از این تعداد به شهرهای عجب‌شیر و جوانقلعه و  ۴۹ شعبه به روستاهای بخش مرکزی و قلعه‌چای اختصاص دارد و یکهزار و ۶۰۰ نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی، امنیتی و پشتیبانی در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۵۴ هزار نفر واجد شرایط رای در این شهرستان وجود دارد، افزود: در این دوره از انتخابات۹۵۰ نفر رای‌اولی در شهرستان سکونت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغرپور ادامه داد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز تعداد شعبه‌های اخذ رأی در سطح شهرستان افزایش یافته است و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعبه‌های اخذ رای با دقت رعایت خواهد شد.

فرماندار عجب‌شیر با دعوت از آحاد مردم شهرستان برای حضور پرشور در انتخابات، بیان کرد: انتخابات پشتوانه عظیم ملی و بین‌المللی برای جمهوری اسلامی ایران است و مشارکت فعال در سرنوشت کشور، موجب تقویت کشور می‌شود و کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

اصغرپور اظهار داشت: هر کاندیدای شورا تنها می‌تواند دو ستاد برادران و خواهران با معرفی مسئول ستاد به فرمانداری دایر کند و هر کاندیدای ریاست جمهوری یک ستاد مرکزی با معرفی مسئول ستاد توسط مسئول ستاد استانی می‌تواند داشته باشد و برای ستاد فرعی هم باید مسئول ستاد توسط مسئول ستاد شهرستانی به فرمانداری معرفی شود.

فرماندار عجب‌شیر تأکید کرد که دایر کردن ستاد تبلیغات بدون مجوز ستاد انتخابات شهرستان غیرقانونی است و در صورت مشاهده جمع‌آوری خواهد شد.

وی بر رعایت قانون تبلیغات و اخلاق‌مداری در انتخابات تأکید کرد و توجه به دستورالعمل تبلیغات توسط کاندیداهای شوراهای شهر را مهم دانست و از نظارت کارشناسان بهداشتی در شعب اخذ رأی با توجه به شرایط کرونا به صورت مستمر خبر داد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی مراغه عجب شیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی مراغه انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی مراغه عجب شیر مسئول ستاد عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، مهدی دهرویه روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع شعب اخذ رای ۲۰۳ شعبه برای شهر گنبدکاووس و روستاهای بخش مرکزی و ۲۷ شعبه برای بخش داشلی‌برون است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۲۳۰ شعبه اخذ پیش بینی شده درحوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس ۱۶۸ شعبه ثابت و ۶۲ شعبه سیار است.

دهرویه یادآور شد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای ششمین بار است که به مرحله دوم کشیده شد.

فرماندار گنبدکاووس همچنین با اشاره به کسب رتبه سوم استان گلستان در مشارکت انتخابات ۱۱ اسفند پارسال، ابراز امیدواری کرد مردم این شهرستان در مرحله دوم انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

وی ادامه داد: تلاش هیات‌های اجرایی و نظارت و عوامل برگزار کننده، بازرسی و ناظرین و نیروی انتظامی در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس، تحقق کامل راهبرد «رسام» (رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت) و رعایت عدالت است.

به گزارش ایرنا، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به‌ حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و «قرجه طیار» و «عبدالحکیم آق‌ارکاکلی» در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند.

شهروندان گنبدکاووس ۱۳۰ هزار و ۸۵ رای در صندوق آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ریختند.

حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار