Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی می‌تواند بعد از بازی کامبوج مهیای حمله به ویلموتس شود.

خبرگزاری میزان – طبق برنامه تیم‌های فوتبال ایران و کامبوج در روز ۲۱ خرداد سال جاری در چارچوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت. تا به اینجای کار کامبوج در ۶ مسابقه از مجموع ۷ مسابقه خود شکست خورده و تنها تساوی این تیم مقابل هنگ‌کنگ ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویلموتس با تمام کارنامه ضعیفی که در ایران داشت، سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال کامبوج را ۱۸ مهر ماه ۱۳۹۸ با نتیجه ۱۴ بر صفر ثبت کرد. پس از خروج سرمربی بلژیکی، تیم ملی با چالش ۴ گانه برای صعود مواجه شد. اسکوچیچ در ۲ گام اول از چالش ۴ گانه برای صعود به جام جهانی موفق بوده. تیم ملی تحت هدایت اسکوچیچ در تقابل با بحرین در منامه رکورد تاریخی ۶ بازی قبلی را شکست. رکوردی که باعث عبور سرمربی کروات از کی‌روش و برانکو شد تا از این حیث یگانه رکورددار باشد.

با این اوصاف اسکوچیچ برای ثبت شایستگی‌هایش می‌تواند به تنها دستاورد قابل بیان! ویلموتس (سنگین‌ترین شکست تاریخ کامبوج) حمله کند. تیم ملی در گام سوم از چالش ۴ گانه دغدغه بسیار کمتری دارد. اول اینکه ملی‌پوشان و کادر فنی نسبت به ۲ بازی اول هماهنگی بیشتری دارند. دوم استرس رکورد تاریخی و کارشکنی بحرینی‌ها هم وجود ندارد. سوم نیمکت‌نشینان با انگیزه تیم ملی دست کادرفنی را در فاز اجرا خیلی بازگذاشته است. چهارم چمن ورزشگاه ملی بحرین نسبت به المحرق مساعدتر است. با این تفاسیر باید دید تیغ اسکوچیچ برای ثبت پیروزی مقابل شاگردان هوندا ژاپنی، چقدر تیز و بُران است.

بیشتر بخوانید: پرداخت پاداش پیروزی مقابل بحرین به ملی‌پوشان فوتبال ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی فوتبال ایران ایران کامبوج بحرین مقدماتی جام جهانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران ایران کامبوج بحرین مقدماتی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ اسرائیل : مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم

وزیر جنگ اسرائیل از احتمال وقوع قریب الوقوع حمله به رفح خبر داد.

به گزارش شفقنا؛ گاردین نوشت: یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل گفته است که با توجه به بی‌علاقگی حماس به یک توافق، اقدام نظامی در رفح در جنوب غزه ممکن است به زودی رخ دهد.

گالانت گفت: ما به آنها مهلت دادیم و می‌خواستیم به موقعیتی برسیم که در سریع‌ترین زمان ممکن و با تأخیر در فعالیت‌های عملیاتی، گروگان‌ها را آزاد کنیم – زیرا گروگان‌ها در شرایط سختی هستند و ما نیاز داریم آنها را آزاد کنیم. تمام تلاش خود را برای آزادی آنها انجام دهیم.

وی افزود: «ما نشانه‌های نگران‌کننده را می‌شناسیم که حماس در واقع قصد ندارد از هیچ توافقی با ما پیروی کند. این به معنای اقدام در رفح و کل نوار غزه در آینده نزدیک است.»

جامعه بین المللی به اسرائیل نسبت به عملیات نظامی در رفح هشدار داده است که به حدود ۱.۵ میلیون فلسطینی آواره در جنگ هفت ماهه پناه داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح
  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟
  • وزیر جنگ اسرائیل: مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم
  • وزیر جنگ اسرائیل : مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه
  • فرآیند کشت، پرورش و برداشت خیار محلی در کامبوج (فیلم)
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی به‌خاطر گل تاریخی
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز