Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، با اعلام این خبر اظهار داشت: باتوجه به شروع تبلیغات میدانی نامزد‌های ششمین دوره شورا‌های شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، مطابق مصوبه استانداری برپایی هرگونه ستاد انتخاباتی در خیابان‌های سیدشهدا، آیت اله حیدری، فردوسی، نهضت، تختی، رسالت، شهیدکشوری، خیابان اشرفی اصفهانی، میدان امام خمینی (ره) و میدان ۲۲ بهمن ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هرگونه توقف و راهبندان در پیاده رو‌ها و خیابان‌های جلو و اطراف ستاد‌های انتخاباتی که موجب کندی تردد ترافیک گردد بی توجهی به حقوق شهروندی محسوب می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ادامه داد: ستاد‌های انتخاباتی به هیچ وجه حق مسدود کردن پیاده رو‌ها و مسیر عبور عابران پیاده و خیابان‌ها را ندارند.

او با تاکید بر اینکه تجمع افراد در خیابان‌ها به جهت حضور یا سخنرانی کاندیدا‌ها غیرقانونی است، اعلام کرد: چسباندن عکس کاندیدا‌ها و پوستر‌های تبلیغاتی روی شیشه‌ها و بدنه خودرو نیز تخلف رانندگی محسوب شده و جریمه قانونی ۴۰۰ هزار ریال را به همراه خواهد داشت.

سرهنگ کهزادی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های انتخاباتی نباید حقوق شهروندان را تضییع کند، از کاندیدا‌ها خواست: از به راه انداختن هرگونه کاروان‌های خودرویی در خیابان‌ها خودداری کرده و در این راستا با پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی انتخابات 1400 خیابان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می‌رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است؛ لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه‌های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می‌شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزد‌ها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

دیگر خبرها

  • تذکر ویژه رهبر معظم انقلاب درباره دور دوم انتخابات چه بود؟ | رقابت میان کدام فهرست های انتخاباتی است؟
  • چرخش ۱۸۰ درجه‌ای یک کاندیدا در زنجان؛ یکباره اصلاح‌طلب شد!
  • اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • جنجال تبلیغاتی کاندیداها در اینستاگرام /آقای کاندیدا از سرود انتخاباتی خود رونمایی کرد /کاندیدای لنجان: ادب را رعایت کنید
  • اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی
  • انتشار اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی اعلام شد
  • ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • ۸ صبح فردا زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان + عکس