Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزیر آموزش و پرورش: طرح رتبه‌بندی معلمان در صورت تصویب قانون آن از مهر ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارشخبرگزاری تسنیم از  سمنان ، محسن حاجی میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه سفر یک‌روزه به سمنان اظهار داشت: طرح رتبه‌بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: به‌محض تصویب قانون این طرح از سوی مجلس شورای اسلامی بلافاصله در گام اجرا قرار می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: بودجه مربوط به این طرح تخصیص و تأمین شده است؛ بنابراین اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان از مهرماه امسال در سراسر کشور اجرا می‌شود.

به گزارش تسنیم، وزیر آموزش و پرورش در بدو ورود به استان سمنان از سوی حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استان سمنان مورد استقبال قرار گرفت.

رتبه بندی معلمان از چه زمانی اجرایی می شود؟تصویب کلیات لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزشآموزش و پرورش: بودجه "رتبه بندی معلمان" تأمین می‌شودرتبه بندی معلمان مشمول کدام گروه‌هاست؟/ طبقه‌بندی در 5 رتبه

بر اساس این گزارش، گفت‌وگو و دیدار با فرهنگیان و معلمان منتخب استان سمنان به‌صورت حضوری و پخش زنده در گروه معلمان استان در شاد با هدف ایجاد ارتباط مؤثر بین وزارت آموزش و پرورش و مدیران مدارس، فراهم آوردن بستر هم‌افزایی مدیران در جهت تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت و اقدام در راستای کاهش فاصله گفتمان بین صف و ستاد، همچنین دیدار با آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان و همچنین علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در جلسه همزمان شورای اداری و شورای آموزش و پرورش، بخشی از اهداف سفر وزیر آموزش و پرورش به استان سمنان است.

حاجی میرزایی بعد از ظهر امروز پنجشنبه نیز با نمایندگان دانش‌آموزان و تشکل‌های دانش‌آموزی دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح رتبه بندی معلمان وزیر آموزش و پرورش استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود