Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@02:37:59 GMT

بشار اسد: توانایی عبور از محاصره را داریم

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۲۰۱۷

بشار اسد: توانایی عبور از محاصره را داریم

رئیس جمهور سوریه در جریان بازدید از شهر صنعتی «عدرا» تأکید کرد: سوریه از قدرت و توانایی لازم به منظور عبور از محاصره برخوردار است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری سانا، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه اخیراً از شهر صنعتی «عدرا» بازدید به عمل آورده است. وی در جریان بازدید از این شهر صنعتی گفت: سوریه از توانایی لازم برای عبور از محاصره برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور سوریه همچنین تصریح کرد: ما از قدرتی که بتوانیم به وسیله آن آثار تحریم و محاصره را کاهش دهیم، برخوردار هستیم. باید به این قدرت و توانایی ایمان داشت.

بشار اسد در ادامه یادآور شد: علیرغم مشکلاتی که در حوزه اقتصادی وجود دارد و چالش های خارجی که در این مسیر اتفاق افتاده است، صاحبان کارخانه ها هنوز به کار خود ادامه می دهند.

رئیس جمهور سوریه ماه گذشته نیز از شهر صنعتی «حسیاء» واقع در حومه استان حمص بازدید به عمل آورده بود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین سوریه بشار اسد حمص اخبار داغ رئیس جمهور سوریه شهر صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان

با حضور رئیس ثبت اسناد کشور آئین واگذاری ۴۵۶۶ هزار سند شهرک‌ها ونواحی صنعتی و واحدهای تولیدی استان هرمزگان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در جریان سفر حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور به استان هرمزگان ، آیین واگذاری 4566 هزار سند شهرک‌ها و نواحی صنعتی و واحد‌های تولیدی استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

 این اسناد حدنگاری در 31 شهرک و نواحی صنعتی و برای 4566 هزار قطعه و با مساحت 4368 هکتار صادر شده‌اند.

 اسناد حدنگاری مشاور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در این آیین به صورت نمادین توسط حسن بابایی رئیس سامان ثبت اسناد واملاک کشور تحویل داده شد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • دانشگاه کلمبیا در محاصره نیرو‌های پلیس + فیلم
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل