Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- برپایه آخرین اطلاعات دریافتی از 2‌هزار و 293 ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری در شبانه‌روز گذشته تردد جاده‌ای در مقایسه با روز قبل 1.5 درصد افزایش نشان می‌دهد.
به گزارش آریا، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع، بقیه محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 15 درصد، اوج تردد بین ساعت‌های 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعت‌های سه تا چهار صبح انجام شده است.
آزادراه‌های کرج- تهران، تهران- کرج و کرج- قزوین، محور‌های دارای بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته بودند.
محور‌های مسدود
برپایه این گزارش، محور رامیان- اولنگ- شاهرود واقع در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک- دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران، محور شهداد- نهبندان واقع در استان کرمان، محور خرم‌آباد- پلدختر واقع در استان لرستان، کیلومتر 110محور قزوین- همدان واقع در استان قزوین، محور پونل- خلخال واقع در استان گیلان، محور رباط پشت بادام- بیاضه واقع در استان یزد و محور دوآب– بلده واقع در استان مازندران، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تردد برون شهری واقع در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • چالوس یک طرفه شد
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • تردد خودرو‌ها در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند