Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، بی‌بی فاطمه حقیرالسادات بانوی نابغه و نخبه علمی نانو بی و تکنولوژی پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ مهمان برنامه ما ایرانی‌ها شبکه پنج سیما می‌شود تا از نقش و فعالیت‌هایش در حوزه نانو بی و تکنولوژی و نانو داروها برای مردم بگوید.

وی با حضور در برنامه ما ایرانی‌ها به بیان خاطرات خود از روزهای تحصیل و تلاش شبانه روزی برای به دست آوردن جایگاه علمی در طراز بین‌المللی خواهد گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بانوی نخبه همچنین چالش‌های پیش روی خود را در مسیر رسیدن به اهدافش در کشورهای هلند و ایران تبیین خواهد کرد.

حقیر السادات مدرک دکترای تخصصی نانوپزشکی را از هلند گرفته است، ضمن بیان جایگاه خاص ایران در دانش نانو بیوتکنولوژی در جهان از دارویی فوق تخصصی نام می‌برد که در اروپا آن‌را با نام "بی بی زوم" می‌شناسند.

«ما ایرانی‌ها» روزهای پنج شنبه با اجرای محمود رضا قدیریان هر هفته راس ساعت ۲۲ و تکرار آن روزهای جمعه راس ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما میهمان خانه‌های مردم ایران خواهد بود.

این برنامه کاری از گروه اجتماعی است که به تهیه کنندگی قاسم اورنگی و با سردبیری ایمان علی محمدی روانه آنتن شبکه پنج سیما می‌شود.

کد خبر 5231446 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه پنج سیما فناوری نانو برنامه تلویزیونی انتخابات 1400 علی مرادخانی تئاتر ایران فیلم کوتاه مناظره انتخاباتی فیلم سینمایی پیام تسلیت حضور هنر ایران در جهان معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کارگردان تئاتر سینمای مستند جشنواره فیلم کن موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما شبکه پنج سیما ما ایرانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

پیش از این براساس مذاکراتی که مسئولان فرهنگی ایران با مسئولان فرهنگی کشور هندوستان داشتند، این کشور به عنوان مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شده بود. این در حالی است که در نتیجه صدور بیانیه‌ای در کشور هند، شهروندان این کشور امکان فعالیت و سفر به ایران ندارند.

در نتیجه این تغییرات علی رمضانی سخنگو و قائم مقام سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز هشتم اردیبهشت متنی در سپهر رایانه (فضای مجازی) منتشر و اعلام کرد: «علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما