Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به آحاد مردم شریف و فرهیخته استان در خصوص شرکت در انتخابات پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به آحاد مردم شریف و فرهیخته استان در خصوص شرکت در انتخابات پیامی صادر کرد. متن پیام آیت الله عبادی بدین شرح است؛

 

بسمه تعالی

خواستم بگویم - مسابقه هوش- خجالت کشیدم- چون مردم هوشمند ما بالاترند از این سطح؛


۱- به نظر شما از فرصتی که انقلاب به دست ما داده، و شخصی یا جریانی نمی تواند مثل یک پادشاه پنجاه سال بر ما تحمیل شود و حتی او را نیز پایین آورده در حد یک خدمتگزار، حالا سر چهار سال، نه کودتا، نه اعتراض، بلکه حق انتخاب خدمتگزار برای ما ثبت نموده؛ آیا شکرانه این اختیار غیر از انتخاب بهتر  است تا به موجب آن یک جشن بزرگ نصیب مردم شود؟


۲- به نظر شما وقتی دشمنان ما؛ آمریکا، صهیونیست، انگلیس، فرانسه، منافقین، وهابی ها، بهایی ها، بی دین ها، مزدورهای جریان‌های خائن وابسته به خارج، فتنه گرها، قاتلین فرودگاه بغداد و آنها که ما را می کشند، هماهنگ تحریم می کنند، برای بچه های ما مواد مخدر وارد می کنند، شراب و سگ و قلاده وارد می‌کنند، منکرات و فحشا و قانون شکنی ترویج می نمایند و همه گزینه های نابودی ما را روی میز دارند حالا همه هماهنگ تبلیغات می کنند که در انتخابات شرکت نکنید، معنی این پیام چیست؟ وظیفه ما چیست؟


۳- به نظر شما وقتی بزرگان جامعه، نخبه‌های متعهد، دانشمندان دلسوز، فرهیختگان فهیم، مراجع بزرگوار دین، امامین انقلاب(دامت بركاتهم) شرکت در انتخابات را لازم و واجب می شمارند و حتی سهل انگاری در این مشارکت که خدای ناخواسته موجب شکست مردم و آسیب به اسلام شود ترک واجبی می دانند که در رأس گناهان کبیره است و حکم عقل نیز همین است، تکلیف ما چه خواهد بود؟ و همچنین دعوت بیش از ده هزار نفر از اساتید و مدرسین محترم دانشگاه ها را چگونه اجابت خواهیم کرد؟


پس به رغم دشمنان؛ پیروزی بزرگ را رقم زده – به روح حاج قاسم عزیز، همه در انتخابات 1400 شرکت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید علیرضا عبادی
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
20 خرداد 1400

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی انتخابات در خراسان جنوبی شبستان بیرجند بیرجند خراسان جنوبی شرکت در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد

به گزارش خبرنگار مهر، در پیام آیت الله علیرضا اعرافی که شامگاه چهارشنبه توسط حجت‌الاسلام و المسلمین حسین رفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آئین نکوداشت فقیه مجاهد حضرت آیت الله موسوی جزایری قرائت شده آمده است: حوزه‌های علمیه با سابقه‌ای بیش از هزار ساله نقشی تمدنی، اثرگذار، پراهمیت و ارزنده در رشد و تعالی جوامع بشری و اسلامی ایفا کرده و با بهره گیری از ظرفیت عظیم نخبگانی خویش و با نگاهی تمدن ساز در مسیر دستیابی به جایگاه حوزه‌ای در تراز انقلاب اسلامی و جهان معاصر در حال پیشروی است.

در این پیام عنوان شده است: جناب مستطاب آیت الله آقای حاج سیدمحمدعلی موسوی جزایری (دامت برکاته) از جمله تربیت یافتگان حوزه‌های علمیه و عالمان و مجاهدانی است که همواره در سنگرهای مختلف با همتی والا، تلاشی مستمر و کوششی بی شائبه، تعهد و دینداری را آمیزه جان خود ساخته و از هیچ تلاشی به منظور پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه فروگذار نکرده است.

در پایان پیام آیت الله اعرافی آمده است: با عنایت به مراتب فضل و جهاد و سوابق ایشان، سال‌ها مجاهدت علمی و عملی این شخصیت خدوم را قدر دانسته، مراتب تقدیر و تکریم خویش را تقدیم ایشان می‌نمایم و سلامت و عزت معظم له و توفیق همه مشارکان و مساهمان در برگزاری این مراسم را از خداوند متعال خواستارم.

کد خبر 6094646

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد