Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@03:15:34 GMT

تعیین ۱۴۰ شعبه اخذ رای در شهرستان اهر

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۸۲۵۶۷

تعیین ۱۴۰ شعبه اخذ رای در شهرستان اهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،خدابخش فرماندار شهرستان اهر گفت: از مجموع شعب اخذ رای ۵۹ شعبه ثابت و یک شعبه سیار مربوط به  شهر اهر و ۸۰ شعبه ثابت و سیار روستایی و عشایری است.

او با بیان این‌که در بخش فندقلو ۲۲ شعبه سیار و ۳ شعبه اخذ رای ثابت خواهیم داشت، گفت: همچنین در بخش مرکزی شهرستان اهر ۵۵ شعبه اخذ رای مسئولیت رای‌گیری در ۷۹ روستای این بخش را بر عهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدابخش از تایید صلاحیت ۵۵۴ نفر از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی و فندقلو این شهرستان خبر داد و گفت: از مجموع ۵۷۲ داوطلب انتخابات شورا‌های اسلامی روستاهای بخش مرکزی و فندقلو طی فرآیند بررسی صلاحیت‌ها؛ ۵۵۴ داوطلب احراز صلاحیت شدند و ۱۸ نفر از داوطلبان در بخش‌های مرکزی و فندقلو ردصلاحیت شدند.

فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه ۲۵۲۰ نفر مسئولیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا را در شهرستان اهر بر عهده خواهند داشت، گفت: عوامل اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا شامل نماینده فرماندار، منشی، کاربر، ناظرین، بازرسان، شورای نگهبان، راننده و نیرو‌های نظامی و انتظامی است.

او از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا در ۱۱۰ روستای شهرستان اهر خبر داد و افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی روستایی در ۷۹ روستای بخش مرکزی و ۳۱ روستای بخش فندقلو همزمان با سراسر کشور در ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

خدابخش آمار جمعیت واجدین شرایط رای در شهرستان اهر را ۱۰۴ هزار و ۸۵۷ نفر اعلام کرد و  گفت: از مجموع جمعیت واجد شرایط رای در شهرستان اهر؛ ۲ هزار و ۷۶۰ نفر رای اولی هستند.

فرماندار شهرستان اهر با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا گفت:آن‌چه امروز انتظار می‌رود مشارکت در تعیین سرنوشت کشور، شهر‌ها و روستا‌ها به دست خود مردم است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 فرماندار اهر انتخابات شورا های اسلامی انتخابات ریاست جمهوری شورا های اسلامی روستا شهرستان اهر بخش مرکزی اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۸۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد

حامد دائمی شامگاه جمعه در جلسه ستاد بحران استان با موضوع آتش سوزی روستای امام زاده ابراهیم اظهار کرد: تعداد واحدهای تجاری ۱۰۰ درصد تخریب شده ۹۰ واحد، احداثی مسکونی ۲۹۰ واحد، تعمیری مسکونی ۲۸ واحد و تعمیری تجاری ۶ واحد است.

وی افزود: پیشنهاد ما با توجه به هماهنگی‌های انجام شده طبق مصوبه هیات وزیران و پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور برای احداث واحدهای مسکونی ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ۸۰ میلیون تومان کمک بلاعوض است.

دائمی اضافه کرد: برای تعمیری مسکونی هم ۵۰ میلیون تومان تسهیلات، ۳۰ میلیون تومان بلاعوض، برای احداثی تجاری ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ۳۰ میلیون تومان بلاعوض پیشنهاد می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: موضوع با اهمیت در این روستا اسکان موقت مردم است که با توجه به اسکان موقتی که هلال احمر برای برخی از مردم فراهم کرده برای افراد حادثه دیده که به صورت دائم در این روستا سکونت دارند درخواست ۳۰ میلیون تومان بلاعوض اسکان موقت داریم تا زمانی که واحدهای آنها احداث شود.

به گفته وی، در قالب کمک معیشتی برای مالکان و مستاجران نیز ۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ۳۰ میلیون تومان بلاعوض پیشنهاد می‌شود.

دائمی ادامه داد: با توجه به آتش سوزی سال ۷۵ در قالب ماده ۳۱ و ۳۲، منابع طبیعی ۱۶.۵ هکتار به بنیاد مسکن واگذار کرد و بنیاد همان سال به ساکنان آن منطقه واگذار کرده است، بخش عمده‌ای از تخریب‌های صورت گرفته واگذاری‌هایی است که در همان سال انجام شده است.

وی یکی از مشکلات در امامزاده ابراهیم تصرفات مازاد بر واگذاری‌ها دانست و افزود: عملا از سمت رودخانه و کوه متصرفانی وجود دارند که باید تعیین تکلیف شوند.

به گفته وی، از روز گذشته ماشین آلات این اداره کل در این روستای خسارت دیده مستقر شدند اما برای آواربرداری با محدودیت‌هایی مواجه هستیم، اکثر متقاضیان درخواست نقشه برداری پلاک به پلاک دارند چون با توجه به چسبندگی املاک آنها اگر آواربرداری صورت گیرد پلاک و حدود اربعه دچار مشکل خواهند شد.

دائمی اظهار کرد: با توجه به مشکل مذکور اهالی اعلام کرده‌اند نیازی به آواربرداری نداریم چون بلوک‌هایی که به عنوان مرز بین ۲ همسایه وجود دارد دچار آسیب می‌شود اتفاقی که در سال‌های ۷۵ و ۹۲ مشکلاتی به دنبال داشت ضمن اینکه دغدغه روستاییان نقشه برداری است که یک هفته تا ۱۰ روز برای تعیین پلاک‌ها زمان نیاز دارد.

وی از فرمانداری و بخشداری شفت خواست نسبت به تهیه فرم‌های پلاکی این افراد اقدام کنند و اضافه کرد: موضوع بعدی تعیین تکلیف واحدهای بیمه شده است تا تعیین خسارت و تصویربرداری انجام شود و پس از آن نسبت به آواربرداری اقدام خواهد شد.

وی تاکید کرد: مشکلات دیگری نیز در این روستا وجود دارد که باید در سازمان مدیریت بحران استان تعیین تکلیف شود.

دائمی گفت: امامزاده ابراهیم از روستاهای با بافت ارزشمند بود که شهرک چوبی نامگذاری شد اما طی چهار سال اخیر روستا طبق اعلام میراث فرهنگی از بافت با ارزش خارج و روستای به هدف گردشگری تبدیل شد.

وی تاکید کرد: در سال ۹۲ اهالی روستا تاکید داشتند سازه‌ها باید چوبی باشند که با طرح و اقلیم منطقه منطبق باشد لذا با همکاری مدیران استان سازه‌های این منطقه بتنی و نما طرح چوب اعلام شد اکنون این قابلیت وجود دارد طبق درخواست مسوولان شهرستانی و منطقه نمای طرح چوبی نیز حذف شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان حد نصاب تفکیک روستا را ۱۲۰ مترمربع اعلام کرد و افزود: اکثر این روستاها که در سمت کوه تخریب شده بود ۵۰ تا ۶۰ مترمربع بودند لذا لازم است مصوبه ستاد بحران برای طرح تفکیکی آن منطقه بر اساس وضع موجود در کمیسیون مطرح شود.

وی گفت: با توجه به وضعیت بحرانی منطقه برخی از مهندسان اعلام آمادگی کردند بصورت رایگان صدور پروانه داشته باشند که اگر مراحل تعیین پلاک و نقشه برداری انجام شود صدور پروانه ظرف ۱۰ روز انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد
  • قانون شورا‌ها باید اصلاح شود
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار + تصویر
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران